Mens infans in corpore adultus

plm

Handicapat, în universuri paralele.

Posted by credal on September 22, 2008


Sâmbătă am ajuns la concluzia ca sunt handicapat. Cum ? A, e o poveste lungă dar încerc s-o scurtez😛 . Acum câteva luni mi-am luat o placă video care să suporte pixel shader, că cea veche era prea veche. În fine, e mai puţin important tipul plăcii. Problema era că de fiecare dată când se încărca windowsul îmi apărea o fereastră care mă avertiza că placa nu primeşte destulă energie, şi că ii scad performanţele. Îmi cumpăr altă sursă, cu putere mai mare. Îmi apare la fel. Caut pe gugle şi găsesc că cică ar trebui să conectez un cablu de alimentare cum e la HDD, direct la placă. Eu n-am vazut nicăieri unde aş fi putut conecta cablul, deşi am scos placa să o verific mai atent.

Bun. Sâmbătă am fost să-mi iau un DVD-RW. Vroiam pe SATA si să suporte si funcţia lightscribe. Mi-a căutat tipul de vindea şi mi-a zis că n-are pe SATA. Apoi a mai căutat si a găsit. Ajung acasă şi mă uit mai atent pe cutie, nu văd lightscribe. Scot DVDRW-ul, mă uit pe uşiţă… nimic. “Clar, mă duc peste ei”, imi zic. Apoi mă uit pe factură. Văd că scrie pe factură. Şi dintr-o dată văd că scrie şi pe uşiţă, şi pe cutie în vreo 3 locuri.

Bun. Mă apuc să-l montez. Ciudat, şurubelniţa e mai bună decât cuţitul la astfel de faze, important era s-o găsesc. Şi mă pun pe orizontală ca să conectez cablurile. Mă pun din nou după ce dau la o parte cablurile ce s-au înfipt în coastele mele şi nu dădeau semne c-ar vrea să plece de-acolo. Cum ma strofocam eu sa infig cablu SATA şi alimentarea îmi fug ochii pe placa video. Minune ! Evrika ! Am găsit locul unde trebuia conectat cablu de alimentare de la sursă direct la placă.

Concluzie: sunt handicapat, de nu observ nişte lucruri la vedere, vorba aia nu le vedeam de nas, nu c-aş avea nasul mare. Şi eu care vroiam să mă fac pictor. Sau ar mai fi o variantă: trăiesc în universuri paralele, şi nu-mi dau seama când trec dintrunu-n altu’😀 . Sau ar trebui să-mi şterg ochelarii mai des.

One Response to “Handicapat, în universuri paralele.”

  1. vave said

    Eu propun să nu te mai pripeşti… că aşa mi se pare. Mai rumeg-o şi tu.😀

Leave a Reply

 
