Mens infans in corpore adultus

plm

Apa plata minerala (tutele de vanzatoare)

Posted by credal on October 12, 2008


Eu nu prea beau apa de la chiuveta ca arata cam ciudat si are un gust ciudat. N-am murit pana acum, dar prefer apa minerala. Mai ales vara cand trenspir mai tare, am nevoie sa-mi reincarc organismul cu minerale.

Si de unde iau apa daca nu de la magazin, ca nu cunosc sa fie vreun izvor pe strada mea. Si cer: “O sticla de apa minerala plata … (aici urmeaza denumirea)”. Si ea ma ia cu ceva de genul: “Plata sau minerala ?”. Si atunci incep sa explic ca plata e aia de la chiuveta, minerala nu inseamna neaparat cu bulburuci ca bulburuci are si sifonul care nu-i apa minerala, si ca daca citeste pe sticla va vedea Ca, Mg, Na si alte chestii.

Si am patit chestia asta cu diverse vanzatoare si de la magazine si de la chioscuri cam peste tot prin tara pe unde am umblat. Si m-am cam saturat de explicatii. Mi-e sete. Oare s-o fi racit berea aia ?😛

5 Responses to “Apa plata minerala (tutele de vanzatoare)”

  1. 665-almost-evil said

    Suparat pe faze d-astea, am incremenit odata o vanzatoare: apa cu bulburuci. Coada din spatele meu a lesinat de ras. Am zis, bine, inca una fara bulburuci. Ca sa ii stropesc pe lesinati ;D

  2. zuza said

    data viitoare,cere-i apa plata partial decarbogazificata :)) o sa se uite crucis

  3. credal said

    Adica apa plata cu o ţâră de bulburuci🙂

  4. Cătălin said

    si daca cereai doar “apa plata” crezi ca`ti aduceau un pahar de apa de la robinet?:)

    tu iti complici requestul, nu mai da vina pe vanzatoare.. acu ai vrea as stie si cat magneziu e in sticla ta, cate bule, ce presiune…?

  5. credal said

    La fel nu-mi place nici sa folosesc “plasma” in loc de “tv cu plasma”.

    Poate ca am exagerat cu apa, adica cu explicatiile. Dar tot n-o sa folosesc apa plata, fara sa zic minerala.
    Si ca m-ai ambitionat chiar o sa merg mai pe seara exact de unde am luat atunci si o sa le cer tot apa minerala plata.
    Sa vad ce-or zice.

    Am si eu piticii mei pe creier ce sa-i faci ?😀

Leave a Reply

 
