Mens infans in corpore adultus

plm

Prosti(me)a de la Ferrari si cateva probleme cu circuitul de la Singapore.

Posted by credal on October 12, 2008


N-am scris pana acum postul asta ca trebuia sa-mi revin din soc. Mi-a luat vreo 2 saptamani.

Anul trecut Ferrari a luat campionatul asa cum l-a luat. Poate stiti de scandalul in care li s-au retras toate punctele echipei McLaren.

Anul acesta au mers binisor. Massa de exemplu a avut unele curse in care a facut greseli de incepator care l-au costat cursa, implicit punctele. Acum a inceput sa se redreseze. Dar desteptii astia de la ferrari nu-l ajuta. In cursa din Singapore cand a intrat la boxe nu s-au coordonat mecanicii si cand sa plece a tras dupa el furtunul de benzina. Si a pierdut o gramada de secunde pana au fugit mecanicii dupa el unde oprise, sa-i scoata furtunul. Avea mari sanse sa castige dar n-a mai apucat. Nici macar un punct. Si el lupta pentru titlu, sau lupta. A fost ca-n filmele cu prosti.

Despre circuitul din Singapore ce pot sa zic ? E rapid pentru un circuit de oras. Mi-e imi place. Are si o zona in care se trece peste un pod. Imi place si mai mult prin faprul ca se tine cursa pe timpul noptii. Dar circuitul mai trebuie ‘finisat’. Ce am observat: vibratoarele sunt confectionate din material plastic si in unele zone s-au spart; circuitul este pe anumite zone denivelat, spatele masinii lovindu-se de acesta.

One Response to “Prosti(me)a de la Ferrari si cateva probleme cu circuitul de la Singapore.”

  1. vave said

    Şi eu sunt pasionată de Formula unu şi prin urmare am văzut cursa de la Singapore. Doar era premieră. Mi-a plăcut mult, mai mult decât cea de la Valencia, de exemplu, în timpul căreia am şi aţipit. La Ferrari nu ştiu ce e cu haosul… parcă nu ar vrea să câştige campionatul. Mai sunt două curse, de abia aştept deznodământul.

Leave a Reply

 
