Mens infans in corpore adultus

plm

Uite capacul nu e capacul

Posted by credal on October 12, 2008


Eu sunt mai dezordonat de felul meu. Stiu, nu prea imi fac reclama buna, spre deosebire de altii care, de exemplu, se lauda ca spala rufe, spala vase, fac mancare, alapteaza pe ala micu’😀.

Fiind dezordonat mi-am pierdut capcul de la stick, mai apoi pe cel de la mp3 player. Ma gandeam c-o fi pe birou pe uneva sau pe langa, dar nu le-am vazut. Dar nici n-am facut o cautare mai amanuntita. Oricum stiam ca le voi pierde mai devreme sau mai tarziu.

Dar azi, minune ! Unul era in buzunarul de la o geaca, altul intr-un buzunar de la ceva pantaloni.

Concluzie: n-are rost sa ma stresez cand pierd ceva, pana la urma dau de acel ceva. Asa astept sa recuperez si banii de i-am pierdut la poker acum cativa ani.

7 Responses to “Uite capacul nu e capacul”

  1. vave said

    Am citit la titlu: “Uite copacul nu e copacul”. După ce am terminat mă întrebam “şi copacul?” :))
    Ţi-aş sugera ca o dată pe săptămână [sau măcar o dată pe lună] să îţi verifici toate buzunarele de la îmbrăcăminte. Cred că aşa s-ar mai rezolva din probleme.

  2. 665-almost-evil said

    Man, esti fericit. Eu am o fixatie, probabil de pe vremea cand scoteam bani negri din varii combinatii (stiu, suna urat, spre penal, dar aia e) si ca sa scutesc ore de explicatii catre ai mei, imi lasam in poznare un strict necesar si deloc alarmant si restul il ascundeam. Interesant este ca, amator pe vremea aia (da’ si acum) de romane de spionaj si/sau politiste, consideram ca o ascunzatoare e periculoasa, asa ca schimbam mereu locul. Ceea ce inevitabil si implacabil ducea la uitarea cronica a locurilor de pripasire a banutzilor. Partea proasta era ca atunci cand aveam nevoie, nu ii gaseam. Partea buna era ca ii descopeream intamplator dupa ceva vreme. Partea proasta era ca uneori ii descopeream prea tarziu, cum a fost cazul unei sume frumusele in bancnote de 5.ooo lei (alea mov, cu Avram Iancu), la vreo jumate de an dupa ce au fost retrase de pe piata.
    Mai nou, mi se intampla cu fondul F.S.N. (fara stirea nevestei) si sunt curios de niste sume pe care vreau sa cred ca nu le-am pierdut, ci zac ascunse pe undeva prin casa. Ca am uitat sa precizez, secretomania ma apuca pe fond de consum de alcool :)))))
    Si nu, sumele de la poker nu se vor mai intoarce vreodata. Caci daca ar fi asa, cred c-as avea un trai simtitor superior.😉

  3. credal said

    Am patit si eu cu o bancnota de aia de 100.000 neplasticata. Ca eu le mai puneam prin carti😀

  4. vave said

    Acum înţeleg eu de ce băncile nu o duc prea bine.😛 Poate că sunt extrem de mulţi ca voi cu… ascunzători.

  5. 665-almost-evil said

    Dar sper ca dintre aia sa fie unii cu capul pe umeri si memoria buna.😛

  6. zuza said

    vave: tot copacu am citit si eu =)))
    Chiar ieri am gasit una de 10mii de hartie,d-aia veche,in buzunaru unor pantaloni care nu ma mai incapeau :))) dar acu ma incap…

  7. credal said

    pai daca te incap n-ai de ce sa te plangi 🙂

Leave a Reply

 
