Mens infans in corpore adultus

plm

Lolek si Bolek.

Posted by credal on October 25, 2008


Zilele astea am dat din greseala pe Minimax si am vazut un episod. Pentru cine nu stie sunt desenele animate alea poloneze de se dadeau pe vremuri la televizor. Care vremuri ? Nu stiu exact. Cred ca inainte de ’89. Uitasem ce mutre au Lolek si Bolek. Sunt foarte haiosi.🙂

Am gasit si pe youtube episoade.

7 Responses to “Lolek si Bolek.”

  1. vave said

    Totuşi în generic scrie “Bolka i Lolka”. Şi eu tot Lolek şi Bolek ştiam. Oare de ce le ştiam invers numele??? :))

  2. credal said

    Asa a fost tradus in romana.

  3. vave said

    Asta se numeşte dezinformare din perioada comunistă.😛

  4. Khristine said

    Pfff.. eu inca ma uit la ele😀

  5. credal said

    Cred ca o sa le caut si eu, ca aveam o perioada cand incercam sa le prind pe minimax si nu reuseam nicicum sa le nimeresc.

  6. Khristine said

    Si mai erau… Pif si Hercule, Nu zaiet nu pagadi.. Balanel Si Miaunel. pfff🙂

  7. credal said

    Pif si Hercule nu mi-au placut niciodata, desi ma uitam la ele ca nu aveam altele. Nu stiu, poate si traducatoarea era de vina.

Leave a Reply

 
