Mens infans in corpore adultus

plm

Daca pleci te omor.

Posted by credal on October 29, 2008


Intotdeauna m-a enervat cand intr-un serial unul din personaje era omorat. Adica cel mai simplu e sa-l omori, nu ? Daca actorul care il joaca vrea sa plece.

Si unde e cel mai simplu sa omori un personaj ? Undeva unde au loc crime la tot pasul. Si pot avea loc. Ma refer la serialul OZ. Serialul acesta l-am vazut prima data la televizor. Acum il vad din nou, nu la tv, ca Sarbu n-are respect pentru telespectatori. Pe pro cinema nu poti urmari un serial de la un cap la un altul. Ori nu-l da tot ori ii schimba ora/ziua de difuzare. Asa cum a facut si cu OZ. In orice caz mi-e mai bine fara televizor. Pot urmari serialul fara subtitrare care e de multe ori pe langa. Nu vreau sa-i fac prezentare. Daca nu stiti despre ce-i vorba puteti gasi pe net.

Bun. Revin. Ieri am vazut un episod in care a murit unul din personajele mele preferate. De fapt a fost omorat. Si m-am intrebat de ce. De ce-a trebuit sa moara ? Dar, pana la urma, ce putea sa faca cu el ? Pai putea asa:

  • sa evadeze – a mai existat un caz cel putin pana unde am ajuns eu cu episoadele;
  • sa-l uite pur si simplu – asta ar fi fost cam greu ca era unul din personajele importante
  • sa-l transfere in alta inchisoare – ca cel anterior
  • sa-l transfere in alt sector al inchisorii mai putin important – idem mai sus

In plus uitasem de faza de cand am vazut serialul ultima oara. Astazi dupa ce mi-am mai revenit din nervi am gasit pe site-ul CNN.com urmatoarea declaratie a scenaristului care m-a mai linistit:

“For example, (numele actorului), who played (numele personajului), he wanted to go off and make movies,” he recalled. “I didn’t want to kill that character, but it was a necessity due to the actor’s wanting to move on, rather than me saying, ‘This is the end of the story.’ But I did have enough warning. He and I had talked about it before the beginning of that season, so I was able to write towards his death.”

Daca el a vrut asta cine sunt eu sa ma opun ? Dupa ce vad tot serialul o sa trag o conluzie daca serialul a fost la fel de bun (din punctul meu de vedere) dupa moartea personajului cu pricina.

6 Responses to “Daca pleci te omor.”

  1. vave said

    Cred că asta e diferenţa dintre seriale şi filme [neseriale:P]. În primul caz ar fi ideal să asculţi ce spun fanii. Pentru că serialele sunt uşor de anulat, iar cei care le privesc au uneori un cuvânt de spus.
    Iar despre faza cu Pro Cinema … ai dreptate: e bătaie de joc.

  2. credal said

    Am vazut un documentar mai demult despre tehnologii din viitor si spuneau ca se va putea alege finalul unui film de catre fiecare telespectator, umbland prin meniuri afisate pe ecranul televizorului.

    Parca stiam ca exista filme care au finaluri diferite si cautand pe net am gasit filmul Clue din ’85 care are 4 finaluri diferite.

  3. vave said

    Aşa mi se pare prea mult.😛

  4. Laura said

    Pai treaba este ca daca il omoara (mai ales daca e personaj important!) or sa aibe audienta mai mare decat daca evadeaza. Lumea e atrasa de dramatic… cu cat mai dramatic.. cu atat mai spectaculos. It’s all about the show!🙂

  5. credal said

    Iti zic eu ce e dramatic, a ajuns actorul ala in LOST (un serial de rahao, daca e sa ma intrebi, un tanar si nelinistit exotic). Bine, mult mai tarziu.

    Daca lumea e atrasa de dramatic, atunci eu nu prea ma incadrez, desi imi aduc aminte de serialul Cheers. Poate stii, ala cu barul, cu Ted Danson (pe care era ofticat George din Seinfeld ;D ).
    Dupa multe episoade a plecat tipa aia (inainte de a veni asistenta aia din Nord si Sud(daca nu ma insel)), si stiu ca au cam primit critici. Daca murea cred ca era mai bine.

    PS: Ce frumos povestesc parc-as fi din reclama cu “ala micu cu lanterna”😀

  6. Laura said

    :)) Da, stiu “Cheers”. Mi-a placut mult… Treaba e ca audienta, targetul… nu suntem noi care nepunem intrebari d-astea profunde despre ce fac ei u personajele si de ce…🙂 Asa ca…

Leave a Reply

 
