Mens infans in corpore adultus

plm

Calificari Formula 1 – Brazilia 2008.

Posted by credal on November 1, 2008


Rezultate:

  1. Felipe Massa Ferrari
  2. Jarno Trulli Toyota
  3. Kimi Räikkönen Ferrari
  4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
  5. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes
  6. Fernando Alonso Renault
  7. Sebastian Vettel STR-Ferrari
  8. Nick Heidfeld BMW Sauber
  9. Sebastien Bourdais STR-Ferrari
  10. Timo Glock Toyota
  11. Nelsinho Piquet
  12. Mark Webber Red Bull-Renault
  13. Robert Kubica BMW Sauber
  14. David Coulthard Red Bull-Renault
  15. Rubens Barrichello Honda
  16. Kazuki Nakajima Williams-Toyota
  17. Jenson Button Honda
  18. Nico Rosberg Williams-Toyota
  19. Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari
  20. Adrian Sutil Force India-Ferrari

La constructori imi doresc sa castige Ferrari. La piloti nu prea am preferinte, desi cred ca l-as prefera pe Hamilton, avand in vedere ca intr-o cursa a fost depunctat pe nedrept, dupa parerea mea (si nu numai). In orice caz nu-mi plac deloc pilotii de la Ferrari.

Dupa cum ma uit pe grila de start, daca il apuca pe Trulli crizele de kamikaze ca pe vremea lui Schumacher s-ar putea transa rezultatul dupa prima curba. Oricum, si sa castige cursa, lui Massa ii va fi foarte greu. Eu consider ca numai daca are probleme tehnice Hamilton nu va deveni campion mondial anul acesta.

One Response to “Calificari Formula 1 – Brazilia 2008.”

  1. vave said

    Şi eu aş prefera la constructori să câştige Ferrari. Dar la piloti nu aş vrea să câştige Hamilton… pentru că pe parcursul întregului an a făcut greşeli prea mari pentru a merita să fie campion. Nu spun că Massa ar fi mai breaz… eu oricum nu ţin cu piloţii de la Ferrari. Mai dureaza mai puţin de o oră!!! De abia aştept.

Leave a Reply

 
