Mens infans in corpore adultus

plm

Plictiseala, agonie, extaz – Massa a castigat cursa dar Hamilton este campion in 2008

Posted by credal on November 2, 2008


Cand sa inceapa cursa a dat o rafala de ploaie. Foarte scurta. Ceva de genul: “Ma p*s pe formula voastra”😀 Astfel plecarea in turul de incalzire a fost amanata cu 10 minute.

In primul viraj au avut loc cateva incidente. Astfel Coulthard a abandonat in ultima lui cursa din formula 1. Sa fie sanatos.

Cam plicitiseala in timpul cursei. Dar cand mai erau 5 tururi iar a inceput ploaia si au intrat la standuri pilotii sa-si puna pneurile de ploaie. Cu doua tururi ramase pana la final Hamilton a fost intrecut de Vettel si Glock si era pe punctul de a pierde campionatul. Nu parea ca se poate apropia de cel din fata. Chiar si cei de la Ferrari incepusera sa se bucure cand a trecut Massa linia de sosire. Si eu am zis ca a castigat Massa. Dar Hamilton a reusit sa-l intreaca pe Glock la final si astfel a devenit campion.

Rezultate piloti:

1. Lewis Hamilton 98p
2. Felipe Massa 97p
3. Kimi Räikkönen 75p

4. Robert Kubica     75p
5. Fernando Alonso 61p
6. Nick Heidfeld 60p
7. Heikki Kovalainen 53p
8. Sebastian Vettel 35p
9. Jarno Trulli 31p
10. Timo Glock 25p
11. Mark Webber 21p
12. Nelsinho Piquet 19p
13. Nico Rosberg 17p
14. Rubens Barrichello 11p
15. Kazuki Nakajima 9p
16. David Coulthard 8p
17. Sebastien Bourdais 4p
18. Jenson Button 3p
19. Giancarlo Fisichella 0p
20. Adrian Sutil 0p
21. Takuma Sato 0p
22. Anthony Davidson 0p

Rezultate constructori:

1. Ferrari 172p
2. McLaren Mercedes 151p
3. BMW Sauber 135p

4. Renault 80p
5. Toyota 56p
6. STR-Ferrari 39p
7. Red Bull-Renault 29p
8. Williams-Toyota 26p
9. Honda 14p
10. Force India-Ferrari 0p
11. Super Aguri-Honda 0p

14 Responses to “Plictiseala, agonie, extaz – Massa a castigat cursa dar Hamilton este campion in 2008”

  1. vave said

    Faptul că Hamilton a fost întrecut îmi întăreşte ideea că poate Hamilton nu a meritat într-adevăr titlul.

  2. TaraSophie said

    Ooooo, ce fain, Formula 1!!! Mai sunt 41 de zile, 5 ore si 40 de minute pana la cursa din Australia😀. Din cate am inteles esti fan Ferrari ?

  3. credal said

    Dap. Ferrari pan’ la moarte😀

  4. TaraSophie said

    :-p eu cu asa ceva nu m-as lauda… dar macar esti sincer si recunosti ca mai gresesc si ei.

  5. credal said

    tin cu Ferrari de prin 96 sau 97.
    asta nu inseamna ca sunt de acord cu ce piloti au acum🙂

  6. TaraSophie said

    Nu pilotii sunt de vina, mie politica scuderiei nu-mi place!

  7. credal said

    cund spui politica scuderiei la ce anume te referi ?

  8. TaraSophie said

    Sigur stii si tu despre scandalurile de mai demult cand Ferrari nu recunostea niciodata daca greseau cu ceva (totdeauna altii au fost de vina)…
    Sau cum il idolatrizau pe Schumacher , toata echipa fiind doar in jurul lui…numai saracu’ Barichello si mai tarziu Massa afirmau la inceputul fiecarui sezon ca au aceleasi drepturi ca si Michael, dar nu stiu cine ii credea, ca eu sigur nu (cu toate ca sunt extrem de naiva)…

  9. credal said

    cu scandalurile nu zic nu.
    cat despre Schumacher, acum nu mai e. Il astept pe Barichello (acest ex viitor Senna) si pe Massa (acest viitor ex viitor Senna) sa se afirme.
    Din punctul meu de vedere Barichello nu a fost si nici nu va fi un pilot bun. Cu Massa ma mai gandesc.
    Dar vin lupii tineri din spate.(vezi Vettel)

  10. TaraSophie said

    Cred ca nu m-ai inteles, eu nu ii apar, nici mie nu-mi place de ei (doar ca nu prea au avut sanse de afirmare pe vremea lui Schumi, ca nu contau).
    Vettel e talentat, simpatic si deocamdata nu e increzut… de el imi place.

  11. credal said

    da, inteleg.🙂

    ei bine, sa vedem ce va fi anul asta. nici n-am mai citit stirile in perioada asta sa vad care cum.
    Am apucat doar sa vad ca va fi o noua cursa.

    http://www.formula1.com/races/in_detail/abu_dhabi_823/circuit_diagram.html

  12. TaraSophie said

    AMR 40 de zile :-))
    Pacat ca pentru noi e putin prea departe Abu Dhabi… eu o sa ma multumesc cu Hungaroring-ul .
    Dar oricum abia astept sa inceapa, mi-e dor de ei.

  13. credal said

    eu tot zic de cativa ani ca o sa merg pe acolo (in Ungaria) dar nu m-am tinut de cuvant. au intervenit diverse.

  14. TaraSophie said

    Daca ai ocazia,sa mergi ca nu o sa-ti para rau… e altceva daca esti live acolo, un sentiment de nedescris… si sa-i vezi pe pilotii preferati face to face… face to masina …

Leave a Reply

 
