Mens infans in corpore adultus

plm

Supa si pilaf

Posted by credal on November 3, 2008


Nu sunt mancaruri iesite din comun dar ultima data cand am facut ceva exotic am murdarit prea multe vase si nu mai vreau.

Am cumparat un pui. Din aripi am facut supa de pui:

  • pui
  • telina. Da, imi place telina la nebunie. Nu c-as avea nevoie😀
  • morcovi, alte radacinoase
  • taietei
  • ceapa
  • sare, piper, etc.

Am pus carnea la fiert luand spuma din cand in cand. Apoi am pus legumele peste carne, Cand aproape au fiert legumele am pus si taieteii. Am mai lasat sa fiarba putin si am luat oala de pe foc. Acum as fi pus frunze de patrunjel dar n-am avut.

Pilaful:

  • pulpele de la pui
  • orez (la o cana de orez 4 cani de apa)
  • am vazut un ardei pe undeva si l-am pus si pe asta
  • spinarea puiului. Pana mea, carnea-i baza😀
  • sare, piper, alte mirodenii
  • si cam atat

Am rumenit putin carnea in ulei cu ardeiul, apoi am pus apa si orezul, sare, piper. Le-am lasat sa fiarba pana m-am plictisit (moment ce a coincis cu fierberea orezului). De fapt nu l-am incercat sa vad daca e fiert dar se umflase si am presupus ca-i gata.😀

De obicei mai adaug orice gasesc prin bucatarie/camara si am chef. Si cam gata, ca nu gatesc zilnic ca bunica. In weekend presimt ceva bun.

PS: Pieptul o sa-l prepar pe grill cu ceva garnitura de cartofi.

PS2: N-am uitat sa pun sare la supa. Am uitat sa scriu😀

PS3: Mi-e dor de-o bere

7 Responses to “Supa si pilaf”

  1. vave said

    Totuşi cred că nişte poze nu ar strica.
    Nu înţeleg cum să îţi fie dor de o bere… înţeleg să îţi fie sete de o bere… să îţi fie poftă… dar dor. Uite aşa apar semne de întrebare.

  2. credal said

    semnul de intrebare e daca stii sau nu de gluma🙂

  3. Khristine said

    Iar mancare..😀

    PS: imi placea mai mult vechea tema🙂

  4. credal said

    PS: Inca experimentez🙂
    Oricum peste o luna presimt ca o pun pe aia cu Craciunul

  5. Khristine said

    Aia e si mai urata🙂

  6. credal said

    Dar asta iti place ? =))

  7. Khristine said

    M-am speriat :))

    Credeam ca ti-a gresit Andy link-ul la blogroll :))

Leave a Reply

 
