Mens infans in corpore adultus

plm

Primul milion.

Posted by credal on November 4, 2008


Ce-mi place sa gasesc bani din greseala ! Nu pe strada, nu in autobuz, ci in casa. Ieri am gasit 100 lei. De fapt 109 lei. Ca mi-am luat inima-n dinti si mi-am facut curat pe birou. Mi se paruse mie ciudat ca nu mai aveam ‘meleonul’ ala. Ma gandeam oare ce dracu’ am cumparat. Dar apoi am lasat-o balta. Am si uitat de el. De aia am fost asa satisfacut cand am gasit banii.

Bine ca i-am gasit acum si nu dupa cativa ani cand poate nu mai erau valabili.

12 Responses to “Primul milion.”

  1. Andy said

    Tu te bucuri cand iti gasesti proprii bani?😀

  2. credal said

    Da. E bine in viata sa te bucuri de lucrurile marunte.🙂

  3. Khristine said

    marunte? un milion?😛

  4. credal said

    Ma rog…😛

  5. 665-almost-evil said

    Bre nenea, cred c-am mai zis-o pe aia cand mi-am descoperit un teanc de bani intr-un palton. Din pacate, erau bancnote de 5.000, cu avram iancu, care tocmai iesisera din uz. Altfel, o gramada de bani.
    Si mai am una misto: ascund uneori bani. De cine, de ce, n-as putea sa spun exact, mai ales ca in peste 90% din cazuri, o fac cand sunt afumat. Apoi, incepe cursa nebuna pentru descoperirea lor. Insa cunoscut fiind efectul alcoolului asupra imaginatiei (cand orice nashpeta devine miss :D), care imaginatie oricum nu lipseste, deci devine de vis. Sunt din ce in ce mai ingenios si prolific in gasirea locurilor de pitit malaiul.

  6. credal said

    Dap, ai mai zis-o. Vezi numa’ sa nu fure careva meserie de la tine😀

  7. vave said

    Oare nu aş putea să vin să îţi fac eu ordine prin lucruri? “Ce găsesc… al meu să fie!”😀

  8. credal said

    Ma faci sa rosesc😀😛

  9. 665-almost-evil said

    vave: ceva imi spune ca nu ai putea veni…😀

    P.S. am imprumutat o camera video de la domnul socrul meu; cu tot cu 2 CD-uri care instaleaza programele de care am nevoie sa transform filmele facute pe mini DVD-uri in filme ce pot fi urmarite pe PC (ah, eu sunt atehnicus sapiens, daca pare ca ma exprim cam bizar). Dupa ce mi-am facut treaba cu camera, i-am inapoiat-o, insa din pacate am ratacit cele 2 CD-uri. Le-am cautat in toata casa, in mormanul de CD-uri active si-n ubermormanul de cele nefolosite-de-foarte-multa-vreme. Nimic.
    Omul, pe buna dreptate, s-a suparat pe mine si mi-a pus camera in brate: ia-o, eu n-am ce face cu ea fara programe, o sa-mi iau alta…. am halit-o ca atare si de atunci s-a scurs ceva vreme. Fireste, nici camera n-am mai folosit-o, de obida!
    In urma cu vreo saptamana, am decis sa iau o carte din biblioteca la recitit (ma rog, ma interesau cateva chestii punctual). Cand am scos-o din biblioteca, doua CD-uri au alunecat din ea si au picat pe jos.
    De atunci, tot incerc sa refac filmul aparitiei acelor CD-uri intre paginile cartilor, de ce le-as fi pus in carte, de ce acolo? cum s-a intamplat…. blank total!!!!
    Asa ca, intelegeti-ma ca sunt chestiuni inexplicabile pe care am renuntat de multa vreme sa le mai inteleg😀😀

  10. credal said

    Sunt unii mai slabi de inger care ar zice ca si-a bagat poltergeistu’ coada la astfel de faze.

  11. 665-almost-evil said

    Ehm, ti-am zis pe mess mult mai multe, nu mai tin locul ocupat aici, dar zi si tu: sunt nebun? exagerez?
    Daca fengshuiala e malefica si neprietenoasa, n-am nici o vina…😛

  12. vave said

    Băi dar voi sunteţi ceva de speriat. Chiar e pe bune??? Ar fi o singură explicaţie: îmbătrâniţi?!?😛

Leave a Reply

 
