Mens infans in corpore adultus

plm

Iahnie de fasole

Posted by credal on November 8, 2008


Sau fasole scazuta, nu stiu daca e vreo diferenta. De mult n-am mai mancat felul asta de mancare. Nici n-am mai facut pana acum.

  • fasole boabe, nu m-am uitat cat era in punga pe care am avut-o
  • bulion, am pus cam 2 sticle de 750 ml
  • cimbru, patrunjel
  • morcovi
  • ceapa
  • kaizer afumat

Am tinut fasolea cam 2 ore in apa calduta sa se mai inmoaie. Apoi am pus-o la fiert in apa rece. Cand a dat in clocot am varsat apa si am pus fasolea la fiert din nou, in apa calda de data asta. Am adaugat si bulionul. Mi-a zis cineva mai experimentat ca bulionul trebuia pus la final ca altfel se intareste fasolea. Prea tarziu. Dar nu mi se pare intarita.

img_1542img_1546

Am taiat ceapa marunt. Taiam si plangeam. Nu stiu de ce naiba de ceapa mi-e cel mai mila s-o tai. Am taiat kaizerul in bucati cam ca degetul mare de la mana. Le-am pus in ulei la rumenit apoi in oala in care fierbea fasolea. Am pus si morcovii si cimbrul si am lasat sa fiarba pana am facut laptele de pasare. Spre final am pus si sare iar cand am luat oala de pe foc am pus si patrunjelul.

img_1555

Cred c-o sa ma retrag in Pacific cateva zile😛

PS: UItandu-ma prin poze mi-am dat seama ca am uitat sa spun de foi de dafin

9 Responses to “Iahnie de fasole”

  1. bacchante said

    bai, arata bun😦 vreau si eu😦 sper ca ti-a stat in gat😀

    Arana

  2. credal said

    Aha, deci din cauza ta m-am inecat😀

  3. vave said

    Eşti gospodin nevoie mare! Ce să zic… mi-au trebuit poze acum n-am decât să înghit în sec.

  4. zuza said

    arata bine😀

  5. zuza said

    cand faci si ciupercutze la cuptor umplute cu legume/sunca/branzeturi? :)))

  6. credal said

    Data viitoare🙂
    Am mancat parca o data de la cineva si au fost bune

  7. Andy said

    O sa fac eu maine😀

    Arata bine ce-ai prestat tu acolo … mai mai ca m-as apuca sa dau si eu o tura😀

  8. zuza said

    astept poza :p ca altfel nu cred

  9. nico said

    buna seara ,eu sunt noua pe aici,imi pare bine ca am nimerit

Leave a Reply

 
