Mens infans in corpore adultus

plm

Alo, gara !

Posted by credal on November 10, 2008


Ma dispera persoanele care vorbesc tare la telefon. Fara niciun motiv. Adica sunt intr-o incapere in care e liniste. Si ma mai dispera cand au si volumul la telefon dat tare de aud tot ce zice cel/cea cu care se vorbeste. Bai frate, nu suntem pe camp cu oile.

A, da. Am avut parte azi de asa ceva, de am crezut ca imi sparge timpanele.

2 Responses to “Alo, gara !”

  1. zuza said

    eu cred ca persoanele peste 40 de ani ,au o problema cu urechile. Absolut toti pe care ii stiu,vorbesc tare,adica tipa la telefon. I-am intrebat de ce urla,mi-au zis ca nu-si dau seama sau ca nu aud :))))

  2. credal said

    Eu ma gandeam ca sunt obisnuiti de la telefoanele alea fixe de pe vremuri.
    Dar am vazut si tineri care vorbesc asa.

Leave a Reply

 
