Mens infans in corpore adultus

plm

Autobuz vs taxi

Posted by credal on November 10, 2008


De mult n-am mai fost cu autobuzul acasa. N-am avut incotro daca soferul care ma ducea a avut liber. Mi-am zis, hai sa merg cu autobuzul, sa mai economisesc un ban. Prost gandit. Inghesuiala, cum n-am prins cred ca niciodata. Apoi din cauza traficului am mers mai mult pe baza de hatana-ma cum ziceau cei de la Timpuri Noi. La fiecare statie trebuia sa fiu atent sa nu dea usa peste mine. Am murit de cald si am transpirat. Cand am ajuns intr-un final si am coborat s-a facut pojghita de gheata pe mine. Data viitoare daca va mai fi o sa iau taxiul fara sa mai stau pe ganduri.

12 Responses to “Autobuz vs taxi”

  1. Khristine said

    Degeaba ai gasit milionul ala daca tot cu autobuzul mergi😛

  2. credal said

    Pe ala deja l-am investit😀

  3. vave said

    Eu numesc oamenii de acest fel: CONFORMIŞTI.😛

  4. vave said

    În ultima vreme tot aiurea scriu la comentarii. Trebuie să mă corectez: nu conforMişti, ci conforTişti.😀
    Nu ştiu cât te-am lămurit… dar cred că ai priceput ce vreau să spun.

  5. credal said

    Da, imi place luxul. Iar un taxi pe langa un autobuz il pot numi lux🙂

  6. 665 said

    In afara de-o faza ciudata, petrecuta asta-primavara, am cam 3 ani si jumatate de cand nu m-am mai suit in vreun RATB. Din cam aceleasi motive.

  7. vave said

    Se pare că trebuie să mă explic… eu pentru că nu suport autobuzele [credeţi-mă că nici mie nu îmi sunt dragi]… merg pe jos. Ce taxi? Care taxi?😀

  8. 665 said

    Chestia aia galbena, pe patru roti cu un tzugui pe capota.😛

  9. credal said

    Daca ar fi sa merg acasa pe jos de la serviciu:

    – as muri de intoxicatie
    – as asurzi
    – as ajunge intr-o ora

    Nu neaparat in ordinea asta.

  10. Arana said

    snobule😀

  11. credal said

    Snob cu fitze😀

  12. vave said

    665: Aici [în Klausenburg] chestiile alea nu sunt numai galbene, sunt şi albe. Ditamai confuzia ce mi-o creează.😀

Leave a Reply

 
