Mens infans in corpore adultus

plm

Chibrituri de Braila

Posted by credal on November 16, 2008


Mi-e dor de chibriturile de Braila. Nu stiu daca mai exista sau nu. Chibriturile pe care le folosesc am vazut ca sunt fabricate in Medias. Probabil si zona-i de vina. De cand aprind un astfel de chibrit pana sa-l duc la ochiul de la aragaz se stinge. Mi-e dor de chibritul ala teapan, gros, cu mult fosfor pe el, care se vedea si din avion cand il aprindeai.

11 Responses to “Chibrituri de Braila”

  1. lost_in_time said

    de aia am trecut la aprinzator electric sau cum ii zice, nu stau sa mai aprind nshpe mii de bete si gazul sa tot iasa😀

  2. cristinazd said

    Ba exista, are mamaia mea de la braila, din alea cu batul luung, si pe care le miros mereu ca o drogata cand se sting…E unul dintre mirosurile mele preferate. Da o fuga la Braila sa iti iei. Si tot acolo gasesti si eugenia cu crema de 2 cm…:X

  3. credal said

    “Si tot acolo gasesti si eugenia cu crema de 2 cm”

    Asta daaaaaa 8->

  4. vave said

    Dacă de la vârsta asta începeţi să duceţi dorul zilelor de altă dată… păi mai încolo ce mai faceţi?😛

  5. credal said

    O sa ducem dorul zilelor de acum

  6. 665 said

    Eugeniile-s scarboase, iar “cribitele” periculoase…
    Ar merge, insa, o tura cu lastunul, aia da amintire de mare shlem.😉 Pe vant si-n timp ce incerci sa bei un cico, d-ala adevarat cu sigla cu ursu cu sticla’n mana…😉

    Voaaaai, ce batran sunt, sa-mi trag fesu’

  7. zuza said

    habar n-am de ce chibrituri vorbiti. Mama m-a facut cu bricheta in mana :)))
    Nici de eugenia cu crema de 2 cm nu stiu…pap doar Dobrogea😀

  8. vave said

    “O sa ducem dorul zilelor de acum”

    Care zile de acum? Asta spun… că nu le observaţi pe cele de acum… ocupaţi fiind să vă amintiţi de cele de acum câţiva ani.

  9. credal said

    665, eu n-am baut cico decat de ala de contrabanda

    vave, stiu eu incerc sa carpe diem, dar de fiecare data cand vrau sa aprind aragazul si tre sa umblu cu chibritul ca cu o fata mare m-apuca dracii.

  10. cristinazd said

    CUm sa fie scarboasa?????? atata rautate… e cea mai buna, si se gaseste doar acolo, la poarta fabricii…
    @zuza: probabil, ca bricheta a fost inventata inaintea chibritului:D

  11. credal said

    mi-e imi place doar crema.

Leave a Reply

 
