Mens infans in corpore adultus

plm

Dragostea de tara. Partea I.

Posted by credal on November 25, 2008


Stau. De fapt stau si cuget. Ma gandesc departe. La tari vestice. Oare prin tarisoarele alea cand se lucreaza la reteaua de canalizare, liniile de inalta tensiune, reteaua de gaze, locuitorii nu mai au acces la nimic ?

Ma gandesc cu jale la urmatoarele 48 de ore. Ca cica se ia apa in tot orasul. Doua zile nu ma mai cac, nu ma mai pis(nu scuzati limbajul), nu mai fac dus. Deci sunt pericol public. O sa-mi lipesc o chestie de aia cu radioactiv.

Ieri tot asa, s-a luat curentul. Nu in tot orasul. Dar mi-a fost de ajuns sa fac cateva ore frigul la serviciu.

De asta iubesc eu tarisoara asta asa de mult.

2 Responses to “Dragostea de tara. Partea I.”

  1. vave said

    Eu ţi-aş sugera să stai strâmb şi să cugeţi drept.😀

  2. credal said

    Pana mi se bulbuca ochii de tot😀

Leave a Reply

 
