Mens infans in corpore adultus

plm

Farsa de rahat la Radio ZU

Posted by credal on November 25, 2008


Azi dimineata in drum spre serviciu fara sa vreau am ascultat o idiotenie la Radio ZU. Cica farsa. Era o duduie care-l suna pe unul. Si avea un text cam de genul: “Ati comandat doua pizza. Colegul meu este pe strada Gastritei nr.8. Aveti interfon ? ” Ala zicea ca n-a comandat nimic si nu vrea nimic. Tipa zicea ca le primeste gratis. El ca nu vrea nimic. Ea ca daca vrea sa le trimita in alta parte.

Apoi tipul inchide. Bineinteles idioata duduia suna din nou. Acelasi text il baga, la fel omul zice nu si inchide. Si tot asa il suna de vreo 5 ori. Si intre apeluri se aude o voce cutremuratoare care parca ar prezenta cine stie ce chestie: “Al x-lea telefon”

Ce rahat de farsa e asta ? Cat de idiot sa fii sa faci o asemenea tampenie si sa mai crezi ca e si haioasa ?

6 Responses to “Farsa de rahat la Radio ZU”

  1. 665 said

    Simtul umorului are diferite forme. Asa ca sa nu te mire.
    Oricum, din cate am primit referinte, pentru ca-n masina sunt consecvent: CityFM fara discutii, acel post de radio e cam degeaba. Ca multe altele, de altfel.

  2. credal said

    Am mai auzit si altii de pe la alte posturi. De astia ce au emisiuni de dimineata. Asa de comici vor sa para si sunt total pe langa.

  3. zuza said

    nu sunt ei amuzanti…dar te apuca rasu cand ii vezi ce not-funny sunt😀

  4. credal said

    da, un ras isteric😀

  5. raul said

    eu cred ca sunt tarii

  6. credal said

    Nu-mi zi de tarii ca-mi faci pofta😀

    Eu m-am referit strict la acea farsa. Intr-adevar am auzit alta intr-o dimineata ceva mai buna.

Leave a Reply

 
