Mens infans in corpore adultus

plm

Pui la tava

Posted by credal on November 29, 2008


Prea multe nu am ce sa zic. Am pus in tava un pui si niste mere curatate de coaja. Din cand in cand am stropit puiul cu vin.

4 Responses to “Pui la tava”

  1. lost_in_time said

    si cum a iesit combinatia de mar cu pui?…in poze arata yummy dar gustul … ?

  2. credal said

    Mi-e imi place. Combinatia asta de mar copt la friptura o stiu de mic. Imi facea mama mereu.

  3. vave said

    Dacă puneai şi un pic de scorţişoară peste pui era magnific.😛 Mie bunica mai îmi face şi un fel de sos de mere… tot aşa pentru fripturi. E o minunăţie, dar nu ştiu cum anume îl face.

  4. zuza said

    Un fel de vin fiert cu scortisoara si mere,si un pui inotator :))) arata bine

Leave a Reply

 
