Mens infans in corpore adultus

plm

Need For Speed Carbon – un altfel de review

Posted by credal on December 1, 2008


Gen: Racing

Anul aparitiei: 2006

De abia acum am jucat. Nu pot sa zic ca sunt un mare fan al seriei dar am jucat cam la NFS 3 la NFS 10 toate jocurile. De ce vorbesc acum despre acest joc ? Pai calculatorul meu nu era asa performant cand a aparut. Asa, poate o sa vorbesc despre marea descoperire Supaplex pentru ca n-am avut calulator la vremea lui.😀

Daca ma iau dupa reviste specializate in review-uri la jocuri video ar trebui sa incep cu povestea jocului. Da’ mi-e lene. E ceva de genul Fast and Furious. Si pe mine ma plicitisesc filmele de genul asta, astfel nu bag in seama povestea.

Caracteristici:

  • Au introdus 3 clase de masini: Muscle, Tuner, Exotic, fiecare cu diverse caracteristici.
  • In curse ai diversi coechipieri care te ajuta: scout – merge in fata si iti arata scurtaturile, blocker – ii blocheaza pe adversari, drager – mergi in spatele lui la aspiratie primind un plus de viteza.
  • In afara cursei acestia pot fi: fabricator – pentru a personaliza masina, mechanic – pentru performanta, fixer –
  • Autosculpt. Poti modifica anumite parti ale masinii cum ar fi: bumper, spoiler, skirt, hood, etc.

Politia nu-ti da batai de cap ca si in NFS Most Wanted. Mie mi-a convenit asta, pentru ca n-am rabdare sa fug de politie vreo 45 minute incontinuu( plus ca mi se si bloca cand mi-era lumea mai draga). Dar era buna si aia pentru jucatorii hardcore.

In NFS Carbon au fost scoase diverse tipuri de curse dar introduse altele. Astfel, in aceasta versiune a fost scoasa cursa “drag”. Era una din preferatele mele. Parca simteai viteza in plin. Au reintrodus insa cursa “drift”. Tipul asta de cursa imi placea, atunci cand aveam Mazda Miata din NFS Underground.

Au mai introdus un tip de cursa numit “Canyon Racing” care cuprinde 4 tipuri: “Canyon Race”,  “Canyon Drift”, “Canyon Checkpoint” si “Canyon Duel”. Ce este interesant si poate creste nivelul de adrenalina: faptul ca poti cadea in prapastie daca nu esti atent, si va trebui sa reiei cursa.

Muzica e buna, daca pot zice asa. Pentru diverse tipuri clase de masini sunt diverse genuri de muzica. Oricum eu dau muzica in surdina ca sa aud motorul mai bine.

Pot sa spun ca acest joc mi-a lasat un gust amar, sau pot sa spun ca a fost bun pentru o saptamana. Asa, sa mai treaca plictisul a fost bun. Chestia aia cu coechipierii nu a fost pusa bine in practica. In afara de un blocker care chiar ma ajuta, blocandu-i pe cei din spatele meu, restul erau pe langa. Inteleg ca nici eu nu sunt bun, dar nu poti frate sa te bagi in mine in curba. Sau unii mai rapizi terminau inaintea mea si trebuia sa reiau cursa.

Observ ca EA in ultima perioada nu fac jocuri noi din seria NFS ci le carpesc, mai iau ceva din cel precedent, mai adauga ceva si iese banul. Ma gandesc ce diferente au fost intre NFS Porche, NFS Hot Pursuit 2, NFS Underground.

4 Responses to “Need For Speed Carbon – un altfel de review”

  1. vave said

    Hot Pursuit 2 m-am jucat şi eu. Mie îmi plăceau până şi peisajele… parcă îmi amintesc că într-o cursă prindeam un apus. Hmmm… mi-ai făcut chef să mă joc iar.😛

  2. ciprianichim27 said

    cum pot sa descarc si eu jocul

  3. mitrii21 said

    de unde pot face si eu rost de masini pe care sa le urc in joc…ma refer la logan s.a

  4. credal said

    incearca aici

    http://www.nfscars.net/file/list.aspx?category=car&sort=latest&order=asc&page=1

    n-am vazut sa fie pt nfs carbon, dar pt alte nfs-uri gasesti ceva dacii.

Leave a Reply

 
