Mens infans in corpore adultus

plm

Trei, ……. mea, trei – varianta gore

Posted by credal on December 7, 2008


Interviul acela cu Adi Despot cu 3 in aia mea a fost minunat. Andy a pus varianta reloaded.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, sa fim seriosi, amandoua sunt fake-uri.😀 Chiar si prima cu tuta aia.😀 Varianta adevarata si extra adevarata e asta:😀

Enjoy😀

8 Responses to “Trei, ……. mea, trei – varianta gore”

  1. Andy said

    Reloaded-ul ala de la mine de fapt e doar un promo pentru licitatiile tinute pt Erika (daca nu se inseala micutul porc)🙂

  2. credal said

    Da parca.

  3. vave said

    Cerceii ăia fac tot farmecul.😀

  4. vave said

    Andy ziceai de faza că era mai fain dacă avea ketchup pe faţă… tocmai asta e că e invincibilă.😛
    [na că am scris şi aici]

  5. 665 said

    Daca era gore, era cu drujba, patentul, polizorul portabil, trusa chirurgicala, grenada, shotgun-ul, acid etc.

    Oricum, misto!!

  6. credal said

    Am scris gore sa atrag cati mai multi cititori😛

    Iar cercei de aia imi iau si eu. Daca nu cumva primesc de craciun.

  7. cristinazd said

    Asta e radu cosarca sau partenerul lui de emisiuni, a carui nume imi scapa?

  8. credal said

    Nu e Radu Cosarca, ala cred ca era cu stirile pe Antena 1.

    Asta e Ovidiu Uscat. El si Constantin Trofin sunt acum la o televiziune locala in Cluj. NCN ii zice. Numai ca Trofin nu mai apare pe sticla decat rar ca invitat.

    Video-ul asta e de la emisiunea lui Ovidiu Uscat, pe care tocmai se intampla s-o vad in direct sambata trecuta.🙂

Leave a Reply

 
