Mens infans in corpore adultus

plm

Admiratorul secret

Posted by credal on December 10, 2008


Stateam eu azi pe la lucru plictisit pe net. Deodata se gandeste telefonul sa ma scoata din amorteala. Cand ma uit, un mesaj. De fapt o imagine, ceva roz. Ma uit repede la detalii, vad numarul de telefon, nu-l cunosc. Adica nu-i trecut in agenda, nu c-as tine minte eu numerele de telefon. Nici pe-al meu nu sunt sigur ca-l stiu. Crezusem c-o fi ceva de la Oranghe. Vad apoi un text scris “De ce nu m-ai sunat in pauza ?”. Exact asa era scris. Automat am inceput sa-mi iau neuronul la palme: “Pe cine dracu’ am zis ca o sa sun in pauza de la meci ieri ?”. Nu-mi aduceam aminte, nici eu nici el. Iar in pauza de masa nu se pune ca nu ma tine nimeni sa sun cand vrea muschiul meu. Buuuuun. Mai belesc eu ochii pe la detalii si dau sa ma uit la imagine. Imaginea era o animatie (pe care deja ai vazut-o dar oricum te intrebai ce-i cu ea, asa ca ai aflat intre timp) :

Bai de da-ma dreacu’, ma iubeste si pe mine cineva :)) Apoi observ ca a trimis mesajul la doua numere, al meu si inca unu care seamana cu al meu numai ca are doua cifre inversate😀 Sincer, mi-e mila de ala. Dupa ce ca ii trimite un I love you ca s-o intrebe de ce nu l-a sunat nici nu stie ce numar de telefon are printesa. De ce zic ala ? Nu cred ca o fata ar trimite asa ceva.

Andy, numai din cauza ta am patit asta ca mi-ai dorit sa am o zi minunata. E minunat sa stii ca cineva de iubeste.😀

PS: Ma gandeam sa-i raspund dar m-am razgandit intre timp. N-as vrea sa se sinucida cineva din cauza mea.

15 Responses to “Admiratorul secret”

  1. zuza said

    ce emotionant!! mi-a dat o lacrima =))))
    Hai mey ca e penibila imaginea aia…la fel si strigatu disperat de lebada crizata:”de ce nu m-ai sunat?”
    “Eram beat si nu vroiam sa te injur”

  2. credal said

    =))

    Dar rozul ala ma topeste toata, pardon tot😀

  3. cristinazd said

    Ce imagine kitchoasa….Daca totusi e o ea, si este o pitzi? aaaa? ce te faci? si inca ceva…pe blogul tau sunt fulgi, sau sunt eu prea obosita si vad cu pete?

  4. cristinazd said

    of doamne, ninge, dar eu nu m-am uitat sus, la template sau cum se cheama, si doar aici, unde scriu comentariul…

  5. Khristine said

    what’s with the snow?😀

  6. credal said

    Nu stiu, intreaba-l pe Busu😀

  7. 665 said

    No comment!!! :)))))

  8. Khristine said

    take it off :))

  9. credal said

    “take it off :))”

    Daca imi zici un singur motiv bun, o scot. Ninsoarea😀

  10. zuza said

    ohhh nuuu…nu o scoate si tu!!! Ninsoarea😀

  11. Khristine said

    motiv bun n-am..doar ca nu te mai citesc pana nu o scoti :))

    ps: glumesc, just take it offfff😛

  12. 665 said

    Terorism, frate credal!

  13. credal said

    Vine o perioada in viata unui artist cand trebuie sa se hotareasca bine si sa aleaga ce face: ce ii place, sau ce vor fanii ?😀

    “doar ca nu te mai citesc pana nu o scoti :))”
    E ca si cum i-as zice eu lui Andy: “Frate, daca mai porti inelele alea nu mai vin la concertele tale.”😀

    PS: Stai linitita ca o scoteam oricum, ca imi ingreuneaza sistemul.

    PS2: Teroristelor😀

  14. Khristine said

    inelele lui andy sunt utile :))

    ps: perfect😛

  15. credal said

    “inelele lui andy sunt utile :))”

    Îl ajută la scărpinat😀

Leave a Reply

 
