Mens infans in corpore adultus

plm

Qualität seit 1894

Posted by credal on December 11, 2008


Îmi aduc aminte de un episod din Seinfeld în care Kramer mânca bomboane de ciocolată cu mentă. Mi s-a parut interesantă combinaţia şi delicioasă şi mereu mi se făcea poftă când vedeam scena aceea. N-am căutat în mod deosebit prin magazine ceva asemănător. Între timp am observat la unele mărci de ciocolată şi varianta cu mentă, dar nu mi s-au părut bune.

Azi am găsit din greşeală, nu bomboane, dar pe aproape, sau mai bine zis bomboane turtite, cu cremă mentolată. Le cumpăr, mai mult din curiozitate şi într-un final ajung, să le savurez. Am simţit exact, dar exact senzaţia pe care o descria Kramer în secvenţa de care vorbeam (din episodul Junior Mint, cu ocazia asta mi-am amintit cum le zicea bomboanelor respective):

JERRY: Why did you force that mint on me? I told ya I didn’t want the mint!

KRAMER: Well, I didn’t believe you.

JERRY: How could you not believe me?!?

KRAMER: Well who’s gonna turn down a Junior Mint? It’s chocolate, it’s peppermint– it’s *delicious*!

JERRY: That’s true.

KRAMER: It’s very refreshing!

În postul ăsta nu despre produsul din poză vreau să vorbesc, sau nu numai despre el. Cum mâncam eu mai bine şi admiram cutia am văzut textul scris în titlu. A început neuronul meu să fie din ce în ce mai agitat. De ce oare – şi asta am vazut-o si pe la noi, în special la bere (care e din ce în ce mai proată) – trebuie să se laude de vechimea produsului respectiv ? Aaa, că le-a mers bine, din cauză că a fost bun ? Şi ? Ce treabă are asta cu prezentul ? Sau cum pot eu să verific că e la fel de bun un produs ca şi atunci când a apărut ?

Cui naiba din lumea asta i se par mai interesante/gustoase/bune anumite produse dacă scrie pe ele: “Bere de asta bea Moş Ion Roată din oca”, “Calitate de pe vremea lui Adam şi Eva”, “Euglena verde folosea tampax”, etc., etc.

Pe mine nu mă impresionează deloc chestiile astea.

PS: M-a luat frigul de la ciocolăţelele astea cu mentă. Ar trebui să beau o vodcă. De-a lui Răsputin.

12 Responses to “Qualität seit 1894”

  1. Khristine said

    hehe.. am vreo 3 cutii de-astea acasa, pentru orice eventualitate😀

  2. credal said

    😀

  3. zuza said

    mai sunt unele la fel ca astea…”after eight” sau…ceva de genu asta se numesc

  4. 665 said

    Io, care arareori ma lipesc de ceva dulce, iar la vreo juma de mileniu de ciocolata, pot afirma ca aceasta combinatie m-a cucerit.

    Cat priveste zicerile respective, nu le blama. Vor sa-ti arate ca nu-s pe piata (si au rezistat atata) de cativa ani, ci au traditie.

    In schimb, observ ca anumite reclame ma afecteaza. Pot aparea un imputit de elitist, dar nu ma vad band coniac Unirea sau vin Babanu.

  5. credal said

    Nu zic că nu şi-au păstrat tradiţia (aştia de prin străinezia), dar anumite produse de la noi nu cred că mai au vreo treabă cu ce au fost acum 100 de ani, să zicem.

  6. 665 said

    Sau cum am inchis o chelnarita mai demult: de ce as bea o stella artois din 1366? Ce, e vin?
    Jur ca s-a blocat, chit ca era foarte volubila si glumeata la inceput.

  7. credal said

    Buna asta =))

    Si gluma😛😀

    PS: asta=chelnerita, nu berea

  8. Arana said

    Da, after eight se numesc celelalte si sunt delicioase. Prima data cand am mancat eram prin clasele primare si adusese ceva unghi de prin germania or smth. Am ramas fascinata de ele. Totusi, daca mananci prea multe te scarbesti. Mi-ai facut pofta, ca n-am mancat chiar de muult😀

  9. credal said

    E, eu n-am mancat decat o cutie😀

  10. credal said

    Am fost prin kaufland azi si mi-am luat si o cutie de After Eight. Si una cu Dinner Mints. Si simteam ca sunt diferite la inceput dar pana nu am mancat cate-o juma de cutie din fiecare nu m-am dumirit. After Eight sunt mai dulci iar Dinner Mints au gust mai puternic de menta. De fapt iti dai seama si daca le mirosi. De aia prefer Dinner Mints-urile.
    Ma duc sa manc un grepfruit😀

  11. kiki said

    Stiti de unde pot cumpara Junior Mint din Romania ? Am mancat asa ceva din america, aduse de o prietena, si nu se compara deloc cu After Eight sau Dinner Mints, sunt minunate! Daca stiti de unde se poate cumpara asa ceva, va rog lasati un mesaj🙂. Multumesc!

  12. credal said

    eu personal nu stiu, nici nu stiam ca exista cu adevarat🙂

Leave a Reply

 
