Mens infans in corpore adultus

plm

Reguli de viaţă – 1. Cât timp aştepţi la o întâlnire

Posted by credal on December 15, 2008


Opening scene: Jerry and Elaine are waiting on the street for George.

JERRY: So what happened to you yesterday? We were supposed to go to the auto show, I waited for you, you never came.

ELAINE: I’m sorry, I got really busy. How long did you wait?

JERRY: Five minutes.

ELAINE: Five minutes? That’s it?

JERRY: What’s the difference? You never showed up.

ELAINE: I could’ve! I mean, last week we waited for that friend of Kramer’s for like, forty minutes.

JERRY: Well, we barely knew the guy.

ELAINE: So, the longer you know someone, the shorter you wait for ’em.

JERRY: That’s the way it works.

ELAINE: When did you tell George to be here?

JERRY: I told him to meet us here in ten minutes. How long has it been?

ELAINE: About five.

JERRY: That’s enough. <They leave. George comes around the corner.>

GEORGE (looks at his watch): Early! Alright! <shivers.> Cold.

Eu nu-mi aduc aminte ultima dată când am aşteptat pe cineva. Dar cred în că viaţa mea maxim 20 minute am stat să aştept. Nu cred că am stat să aştept mai mult vreodată. Nu pun la socoteală profesorii că pe unii i-am aşteptat până s-a terminat ora.

Dacă e să mă iau după ce povestesc Jerry şi Elaine, pe cineva pe care-l/-o cunoşti aproape de când te-ai născut nu-l/-o mai aştepţi nicio secundă în plus. Dar dacă de-abia ai cunoscut o persoană şi ţi-ai dat întâlnire şi iei ţeapă n-ai încotro şi trebuie să aştepţi cam multişor.😀

 

Bine, în lumea telefoanelor mobile nu s-ar mai pune fazele astea, că suni când deja simţi că te-ai plictisit după 30 secunde: “Ce p…ana mea faci, mai vii sau nu ? Ca să ştiu dacă mai stau sau îmi bag p… icioarele”😀

6 Responses to “Reguli de viaţă – 1. Cât timp aştepţi la o întâlnire”

  1. vave said

    Asta dacă ţi se răspunde la telefon.😛
    Lasă că am aşteptat eu pe unii de să-mi ajungă o viaţă.

  2. credal said

    Pai nu-i bine. Ia sa-ti revizuiesti comportamentul😀

  3. lost_in_time said

    interesant punct de vedere desi greu de aplicat … daca stii pe cineva din frageda pruncie ii stii si obiceiurile-intarzie/nu intarzie si vezi cum faci ca sa va nimeriti … daca e blind date/pers mai putin conuscuta … fie rabzi si astepti, fie suni, suni … si iara suni😀

  4. lost_in_time said

    continuare….
    eu m-as simti aiurea sa stiu ca plec si exista riscul ca cealalta persoana sa fie “right behind the corner”

  5. credal said

    eu ma simt aiurea sa las alta persoana sa astepte fara sa anunt

  6. zuza said

    eu am obiceiu(prost) de a intarzia…nu pt ca plec tarziu de acasa,dar am un alt fel de a calcula timpu :)))
    daca stii de mult timp pe cineva,clar stii dak e cazu sa pleci din timp de acasa si sa ajungi devreme la intalnire…sau daca poti sa nu te grabesti, eventual sa faci si piata pana ajunge, pt ca intarzie.

Leave a Reply

 
