Mens infans in corpore adultus

plm

Jim Carrey la Jay Leno – decembrie 2008

Posted by credal on December 18, 2008


Aseară l-am văzut la emisiunea lui Jay Leno pe Jim Carrey. Noroc că am fost pe fază. Că am murit de râs asta-i puţin zis. Omu’ chiar a luat în serios spritul Crăciunului, şi-a adus corul cu el, a cântat colinde. L-a imitat şi pe Ştefan Bănică junior, chiar mai bine decât Elvis, aş putea spune. A făcut şi pe Moş Crăciun, şi cu ocazia asta am aflat şi de ce tot zice “Ho, ho, ho !”. A mai povestit din copilăria lui minunată, a şi adormit la un moment dat, a fost minunat, ce s-o mai lungesc. Am găsit şi un videoclip. E pus de cineva care a filmat televizorul, dar se înţelege despre ce-i vorba. Enjoy !

Am găsit şi continuările:



13 Responses to “Jim Carrey la Jay Leno – decembrie 2008”

  1. cristinazd said

    ma, sa stii ca dimineata m-am trezit asa, de parca imi lipsea ceva..,. si eu adormisem, inainte sa intre el in studio. bag picioarele. mersi de filmulete, esti un scump.

  2. cristinazd said

    aaaa, nu tu adormisei, ci eu. e clar, eu inca dorm….:-??

  3. cristinazd said

    ci el. omg, am i that stupid? is it like…legal?

  4. cristinazd said

    foarte tare….. how could i fell asleep last night?

  5. zuza said

    vbesti singura?=))) Dragut monologu tau :*

  6. cristinazd said

    am observat si eu ca vorbesc singura…. dragut? eu as zice haotic, dar esti o scumpa.

  7. credal said

    Scuze, dar, ce sa-i faci, ultima zi de lucru pe anul asta: potol, plecat mai repede acasa, spalat rufe, cumparaturi, papa, somn. Sunt ca si fresh acum.🙂

    da, el adormise, cum sa adorm eu ?😀 eventul in timpul pauzei cand baga stiri.
    Saracul, se plictisea😀 Bine, am zis asa mai in gluma ca a adormit, dar ti-ai dat seama🙂

  8. cristinazd said

    of cors. oricum, regret ca nu l-am vazut la tv, la la laptop, sunetul este la pamant.:D

  9. credal said

    nici calitatea inregistrarii nu este buna.

    cat despre laptop ar merge cu niste casti.🙂

  10. vave said

    =))

  11. cristinazd said

    da, daca laptopul nu ar ava nesimtita pretentie de usb….de unde atat?

  12. credal said

    vave, poti sa mai spui o data
    cristinazd, bate-l😀

  13. vave said

    Hi hi hi😀

Leave a Reply

 
