Mens infans in corpore adultus

plm

Linişte

Posted by credal on December 19, 2008


Sunt sătul de socializarea forţată, nu vreau să vă văd minunatele mutre, nu vreau să vă aud glăscioarele la fiecare jumătate de oră, mi-e de-ajuns de două ori pe zi, dimineaţa şi seara. După ce ne-am râcâit unii pe alţii tot anul nu-mi doresc ca în spiritul Crăciunului să ne avem bine, să intrăm în noul an cu inimile împăcate. Nu vreau să devin mai bun în această perioadă, cum la fel nu vreau să devin mai rău. Nu-mi doresc de la voi sms-uri cu urări copiate de pe diverse site-uri cu lumina, căldura, fecioara, îngerii, şi nu vă aşteptaţi să primiţi de la mine.

Vreau doar să mă bucur de linişte.

10 Responses to “Linişte”

  1. vave said

    Apropo…. Sărbători Fericite!!!😀

  2. zuza said

    Bucura-te …linistit!!!

  3. credal said

    Ma bucur, stai linistita😀

  4. credal said

    vave, sarbatori fericite si tie😀

  5. Sufletica said

    sssssssssarbat….ptiu, ma balbai… ssssssssssst…gata, am facut liniste…
    ps:maine seara sa stii ca trec cu colindul pe aici:)

  6. credal said

    Hai. Te primesc🙂

    PS: sa stii ca ce-am scris aici include niste persoane care oricum nu cred ca vor citi, da’ asa mi-a venit. eram nervos.

  7. marry said

    primiti cu colindu????

  8. credal said

    Da, numai ca mie nu-mi plac alea romanesti🙂

  9. marry said

    Buenos días desde Santa Eva
    damos o no nos dan
    frijoles con salchichas

    Good morning từ Santa Eve
    chúng tôi sẽ cho hay không cho chúng tôi
    đậu với xúc xích

    Hyvää huomenta Santa Eve
    me antaa tai ei anna meille
    pavut ja makkarat

    e de ajuns?? primesc si io un covrig ceva…??🙂

  10. credal said

    Bun. Iti dau fasole cu carnati, nu asta vrei ?😀

Leave a Reply

 
