Mens infans in corpore adultus

plm

Avantaje

Posted by credal on December 28, 2008



Nu m-am gândit la avantaje înainte de a mă tunde în afară de motivul principal, dar acum îşi cam fac apariţia:

  • nu mai pierd 5 minute în fiecare dimineaţă cu pieptănatul
  • nu-mi mai rămâne păr pe săpun
  • nu mai stau stresat dimineaţa înainte de a mă duce la serviciu că nu-mi găsesc prinzătoarea de păr
  • tot cu prinzătoarea, nu-mi mai fac probleme că nu găsesc de cumpărat de care vreu eu
  • când bate vântul nu mi se mai zburleşte în toate direcţiile
  • mi se usucă foarte repede

Singurul dezavantaj la care mă gândesc acum e faptul că îmi cam îngheaţă ţeasta, dar asta va trece.

PS: donez două prinzătoare de păr

7 Responses to “Avantaje”

  1. zuza said

    o sa fiu impertinenta sa intreb: unde te-ai tuns? ca paru ala de pe jos e scurt, nu seamana cu o fosta pleata “tru” :)))

  2. credal said

    da, e doar o parte parul din poza

  3. 665-almost-evil said

    Baga “prinzatoarele” ca-n ritmul asta, ajung la frizerie peste doi ani.

    P.S. poxa aveti?

  4. credal said

    poza cu prinzatoarele ?😛

    cu mine am pus pe forum.😉

  5. Sufletica said

    io vreau prinzatoarele, clar… am zis…
    apropo, te invit la o leapsa (http://sufletica.com/2008/12/31/leapsa-de-anul-nou/), dar ai grija ca acu fara par s-ar putea sa te traga curentul🙂
    La multi ani!!

  6. vave said

    “tot cu prinzătoarea, nu-mi mai fac probleme că nu găsesc de cumpărat de care vreau eu”
    Adică asta e singura soluţie?😦

  7. credal said

    Asta sau sa port elastic de borcan😀

Leave a Reply

 
