Mens infans in corpore adultus

plm

2 lepşe

Posted by credal on December 31, 2008


Am primit 2 lepşe, de la zuza şi de la Sufleţica. Şi cum nu e frumos să laşi lucrurile neterminate la finalul anului hai să răspund la ele.

Prima, de la zuza cu 3 realizări pe anul 2009. Nu-mi place să fac planuri, adică nu, îmi place să-mi fac planuri, dar prefer să nu le fac. Prea multe planuri mi-am făcut şi prea puţine am realizat. Am un singur lucru important pe care vreau să-l fac în 2009, şi anume să mă mut în Bucureşti. Şi ca să nu las spaţiu neocupat cu celelalte două să beau o bere şi încă o bere. Ultimele două s-ar putea să fie mai greu de realizat că m-am cam lăsat de bere. Nu dau leapşa mai departe că mi-e lene.

A doua, de la Sufleţica conţine o întrebare: “Cum este mai bine să îţi petreci noaptea dintre ani? În sânul familiei sau cu prietenii?” Dacă familie înseamnă părinţii prefer varianta a doua. Dacă familie înseamnă nevastă şi copil atunci poţi combina şi cu varianta a doua. Îmi aduc aminte când eram mic copiii ne strângeam într-un loc, părinţii în alt loc, şi era foarte bine. Varianta a doua merge şi ea, numai să nu intri în rutină. Cum mi s-a întâmplat cu câţiva ani în urmă când deja repetam ce-am făcut anul anterior si cu 2 ani în urmă şi nu mi-a mai plăcut. În concluzie cred că e bine oricum, important e să te simţi bine.

PS: Sufleţica, îmi plac bucile tale. Pardon, vreau să spun bucile din poza aia pe care ai pus-o.😀

7 Responses to “2 lepşe”

  1. Sufletica said

    Imi aduc si eu aminte de revelioanele sus mentionate de tine
    “copiii ne strângeam într-un loc, părinţii în alt loc, şi era foarte bine” – tare haioase erau aceste revelioane … multam de promptitudine🙂
    ps: pleata din postul tau anterior era veritabila?:)

  2. credal said

    “ps: pleata din postul tau anterior era veritabila?:)”

    DA🙂

  3. Sufletica said

    atunci ma tund si eu, al meu nu arata asa de bine ca al tau🙂

  4. credal said

    te tunzi la zero ?😀

  5. sufletica said

    ma tund, ce crezi ca nu mi-ar sta bine??:)

  6. credal said

    :))

    Conteaza mai putin ce cred eu la faza asta

  7. Sufletica said

    ete, na.. acu m-ai facut curioasa. Oare ce crezi? hmm…:)

Leave a Reply

 
