Mens infans in corpore adultus

plm

Întrebare simplă

Posted by credal on January 6, 2009



De ce aia a mea vin să-mi vorbească de scumpiri unii care colcăie de bani ?

8 Responses to “Întrebare simplă”

  1. vave said

    Pentru că ceilalţi sunt ocupaţi să îşi salveze firmele de la faliment.

  2. 665 said

    Cine vrei sa vorbeasca? Omul de rand cu sapte rate, platita una ultima oara acum vreo 3 luni?
    Pai n-ar mai prididi astia cu ‘beeep’-uri sa-i acompanieze parerile.😀

  3. credal said

    vave, probabil
    665, :)) ai si tu dreptate dar asa ar fi facut bani buni din sms-urile primite

  4. relaxuasabi said

    pai ce crezi ca daca te duci tu o sa te lase sa vorbesti?
    pai ei fac bani ca se vad la tv nu?

  5. credal said

    si fac audienta pentru ca se uita lumea la ei

    eu oricum nu m-as duce, decat daca as colcai de bani😀

  6. zuza said

    m-as duce eu sa vorbesc,dar sigur as devia de la subiect…injurandu-i😀
    arata dragut blogu😛

  7. relaxuasabi said

    eu m-as duce la TV ca mi-ar placea sa vorbesc acolo da de ce vreau eu, as face audienta ca am un umor care prinde si am si magnet la oameni
    da….n-am bani
    da…sunt un nimeni in drum
    vorbesc singura …la TV , uitandu-ma la TV
    AM RAS BINE

  8. credal said

    ma rog, ideea era alta🙂

    zuza, mersi, faza e ca aveam nevoie de ceva pe 3 coloane si urmeaza sa mai mut din widgeturi

Leave a Reply

 
