Mens infans in corpore adultus

plm

animaleapsa de la 665-un-pic-mai-avea-si-era-evil

Posted by credal on January 14, 2009


Am vrut sa postez asta ieri cand am ajuns acasa da’ dupa ce-am mancat ceva si vazut un Seinfeld am cazut lat avand in vedere niste ore acumulate de nesomn.

Sa incepem asadar, scrut si la obiect:

1. Ce culoare de chiloti au chilotii pe carei ai pe tine? Is cu dantela sau nu?

negri cu niste dungi rosii, fara. nu mai stiu ce culoare aveau cand i-am cumparat

2. Cat ai purtat cel mai mult o pereche de sosete? De cate ori ai putut sa lipesti soseta de perete?

multe zile incat cand vorbea mama cu mine la telefon plangea. Chiar am incercat sa-i lipesc de tavan, n-am reusit. O sa mai incerc peste 2-3 zile da’ de da’ de

3. Cate perechi de pantaloni ai acasa?

eu sunt pe principiul “ce-i pe mine si-n dulap cand ma plimb zici ca ma mut”. sa calculez cu tot cu aia rupti intre picioare ? pai cred ca 6 maxim care inca ma mai incap.

4. Tiai facut pantofii de dimineatza? Daca ai adidasi, cand iai spalat ultima data?

nu. bocancii. prima data cand ii port sezonul asta, daca mai asteptam mult iar ajungeam sa-i port vara ca eu sunt cu efect intarziat.

adidasii nu-i spal ca sunt din piele intoarsa. Aaaaa, pe dinauntru ? de ce ? ca doar inca mai port cioarapii aia.

5. Imagineazate peste 5 ani. Te-ai ingrasat?

Ma imaginez mai bine acum 5 ani, eram mai slab. Deci facand o corelatie statisitca a globului de cristal al mamei omida cred ca nu stiu. Aplicand o derivata pe radicalul volumului sper sa nu. Nu de alta dar n-o sa mai am ce pantaloni purta.

6. Daca un reporter tzar pune o intrebare indiscreta, lai pocni in muaca?

mai intai la coaie ca sa se aplece sa-l pot lua din plin.

7. Care este fantezia ta cea mai fantastica privind doo perechi de sosete rupte?

daca-s tot alea pe care inca le port ma gandesc cu bucurie:  “Uite ba pot sa-mi tai unghiile in sfarsit !”

8. Care este opinia ta privind razboiul din fasia gaza? Esti de parere ca magda ciumac ar trebui sa intervina sau tii cu tolea la faza asta?

tocmai mi-o picat ca stau un tur. deci pas

9. Daca ar fi sa emigrezi, ce ti-ai lua cu tine din romania?

tupeul unora de la putere. daca asputea as lua tot tupeul. asta ca sa nu ziceti ca nu m-am gandit si la voi

10. Daca teai intalni vrodata cu animaloo (da io) iai da o bere?

daca imi promite ca nu mai pune rozmarin in mancare ii dau un munte de bere.

Dau leapsa aici. Poa’ sa raspunda numai la prima intrebare daca n-are chef. Daca n-are blog, sa-mi arate😛

6 Responses to “animaleapsa de la 665-un-pic-mai-avea-si-era-evil”

  1. 665 said

    Deci, aia cu sutul in coaie e fabuloasa.
    Da’ daca e vorba de-o duduie? Daca e vorba de tanti aia: “cate trupe canta deci in seara asta?”

  2. credal said

    un sut in clit. ce ala nu doare ?😀

    lasand gluma la o parte daca ar fi o naspeta de genul ala chiar nu stiu ce as face, dar s-o lovesc in moaca nu. Ce vrei, sa-mi rup mana in nasul ei ?

  3. vave said

    Dacă îţi răspunde te rog împărtăşeşte şi cu noi, nu de alta dar chiar m-ai făcut curioasă.😛

  4. 665 said

    Luata de par, dat brusc capul pe spate si aplicat un pumn in marul lui adam, intru suc de merisoare… kanietz filma!😀

  5. credal said

    esti dureros :))

  6. scorojit said

    Kristanna Loken, Brunhilda din Inelul Nibelungilor.😡 Iezuse Hristoase.

Leave a Reply

 
