Mens infans in corpore adultus

plm

Iubesc bărbaţii

Posted by credal on January 29, 2009


Repede v-aţi gândit la prostii, aşa-i ? Ştiam eu. Bun. Să-ncepem. Eu am un modem de la Orange care mi s-a defectat. Am tot încercat în fel şi chip, l-am instalat, l-am reinstalat, l-am pus pe patru calculatoare fără niciun rezultat pozitiv. Ieri, având timp m-am dus la Orange-ul de unde l-am cumpărat. Intru: o duduie foarte… zâmbăreaţă. Bună seara (sau săr’mâna, nu mai ştiu ce-am zis). Ea şi mai zâmbitoare: “Cu ce vă pot ajuta ?” Ba nu. Mint. A întrebat cine urmează oftând de parcă a cosit toată ziua (neuitând să zâmbească, bineînţeles).
– Mi s-a fu… stricat modemul
– Aţi încercat să sunaţi la 408 ?
– Nu.
– Sunaţi acolo şi veţi primi asistenţă şi ei vă vor spune care-i problema şi dup-aia veniţi la noi.
Eu, care n-am mai făcut cultură civică din clasa a 8-a, şi nici atunci cu plăcere, plec zicându-mi în glumă: ”gata, m-a făcut din vorbe”.

Ajung acasă, conectez tot, sun. Apăsaţi tasta 1, apoi 2 apoi 1 apoi 3 apoi 5 apoi 1, piula mea, să te mut în rulmenţi de roboată. Ajung eu într-un final să pot să fiu transferat la unul din operatori. Sună. Începe piesa aia, o ştiţi. Nu durează mult (minune) şi îmi răspunde un tip/domn/nene. Îi spun numele, problema. Îmi zice să aştept pe linie că trebuie să verifice ceva ce durează puţin. Iar piesa, deja am ascultat-o până la capăt, îmi venea să iau ţandăra să zdrăngăn şi eu.
După câteva minute revine. Îmi spune că am încercat să intru ultima dată şi nu am avut semnal, şi data şi oraşul… Dacă îl întrebam cred că îmi zicea şi numele educatoarei, şi ziua în care mi-am spart arcada, sau ziua în care mi-am rupt mâna, ce tort mi-a făcut mama când am împlinit 3 ani, şi dacă ploua afară atunci.

Omul mi-a spus exact ce şi cum să fac, pas cu pas până am ajuns la concluzia că de fapt SIM-ul(cartela) s-a stricat.

Mă sfătuieşte să merg mâine (adică azi) la un magazin Orange.:
– Păi am fost şi azi dar mi-au spus să sun la 408
– Cum ?
– Era o domnişoară acolo mi-a spus să sun la 408…
– [revoltat] Sunt obligaţi să vi-l verifice pe loc. Dacă şi mâine vă mai spune să sunaţi, spuneţi-i să sune de faţă cu dumneavoastră.

Azi eram pregătit să o … pe dudă. Nu aveam de gând să plec de acolo, şi dacă nu ştia cum să-mi seteze cartela eram hotărât să o reclam. De fapt eram chiar bucuros, de-abia am aşteptat să ajung.

Ghinion. Era un tip. Bună seara, bună seara, aşa şi pe dincolo. Ia cartela, o verifică, vede că-i stricată, ia altă cartelă, dă 2-3 clickuri şi gata. Poftim şi la revedere. Maxim 2 minute.

Morala: mă disperă când sunt puse nişte tute care arată bine şi zâmbesc frumos ca să zăpăcească clientul. Sau unele cu voce sexy, în cazul când cer la telefon lămuriri – şi nu le primesc, cum am mai păţit cu alte ocazii. De aia prefer bărbaţi în astfel de situaţii.

PS: Ştiu că v-a speriat titlul, sau v-a bucurat (scârboşilor) dar altul mai potrivit n-am găsit.

19 Responses to “Iubesc bărbaţii”

  1. vave said

    Urăsc tehnologia!

  2. credal said

    sper sa nu te angajezi la Orange😀

  3. vave said

    Îi urăsc şi pe oameni, stai liniştit.

  4. 665-almost-evil said

    Of, cam tarziu va dati seama de asta…. la varsta voastra aveam centura maro in hate eternal (nu trupa)…😛

  5. credal said

    ce sa faci, nu toti suntem asa minunati ca tine😀

  6. Oh yeah😀 Subscriu😀 de fiecare data cand pica blestematu de net de la Erdeesh si sun la ei, daca am ghinionu sa raspunda o femela, po sa inchid direct ca aia habar nu are, si se agita disperata cu numarul erorii ca e cam singura chestie pe care o stie. Bine, ar fi mult mai simplu sa spuna “bah…iar a picat…sincer nu stiu cand revine…stiu ca astepti de 2-3 zile, stiu ca ne injuri ca pe hotii de cai, da eu is doar la telefon si sincer nu-i vina mea, mai bine pui mana pe o carte si citesti ceva” :))

  7. credal said

    😀

    Da, women suck😀😛

    (ce porc sunt, scuze Andy)😀

  8. Hey hey, acu sa nu generalizam da? =))

  9. vave said

    Women suck and men lick… yeah we know it!😛

  10. Sufletica said

    ghinion de nesansa avusesi…io m-am dus cumintica, linistita tot la operatorul amintit mai sus de tine si ghici? am dat de un baietel…yam…frumusel foc, si amiabil de nu-ti mai spun… si ne-am tatonat si ne-am …tatonat..si ups, ma facui cu modem, gratis…nu va impacentati…doar pt 15 zile…apoi m-am intors si i-am zis…esti tu frumusel, dar io tot nu ma abonez la voi…sac..cand bagati niscai frecventa prin ograda mea atunci ma abonez si io…si ma trimite la o matracuca sa imi recuperez ceva acte, iar fufa..incepe..stiti…da, stiu…stiti…stiu si asta..imi dai actele alea naiba odata…adica la baietelul ala nu am stat si stau la tine…ufff…mama…oare femeile astea se vor infiltra in toate domeniile?a?🙂

  11. credal said

    o sa dorm linistit la noapte.😀

    PS: cateodata ma simt asa cu musca pe caciula sa nu par prea misogin😀
    PPS: stiu ca au chestia aia de te lasa sa incerci netul de la ei.

  12. dush said

    femeile in multe domenii ar trebui sa fie doar plante decorative la ghiveci. si asta o spun in deplina cunostinta de cauza!

  13. Sufletica said

    ppppssss.: nimic🙂

  14. credal said

    dush, de ce ? esti si tu una dintre ele ?😛

    PS: scuze ca nu ti-am dat aprove mai repede, dar suntem in mutari zilele astea si nu stiu cand o sa ne bage net la noul sediu.

  15. dush said

    credal, nu, da ma uit ce ma inconjoara si ma apuc de urlat. io daca nu stiu ceva ma duc si intreb clar, ba aia cum se face sau imi declin competentele.

  16. Catalin said

    Prietena mereu zice ca fetele sunt incompetente si ca o ia durerea de cap cand da peste vreuna pe la banca. In plus, se gandeste cu groaza ca multe din colegele ei din liceu au ajuns pe la vreun birou/ghiseu/ceva unde vor exaspera muuuulta lume:P

  17. sinzilup said

    mai nou gay it’s ok :))

  18. credal said

    not for me 😀

  19. sinzilup said

    atata timp cat nu fac parade gay …nu ma afecteaza prezenta lor🙂

Leave a Reply

 
