Mens infans in corpore adultus

plm

Banc cu proşti

Posted by credal on February 7, 2009


Vi s-a întâmplat vreodată să muriţi de râs din cauza unui banc sau a unei povestiri şi să vină unul care nu înţelege ce e aşa haios să vă taie greaţa ? Şi să faceţi greşeala să mai şi încercaţi să-i explicaţi bancul ?
Îmi luasem un dvd cu Horaţiu Malaele şi am văzut sceneta următoare, pe care nu o ştiam. Nu am mai râs cu aşa poftă de mult.

5 Responses to “Banc cu proşti”

  1. vave said

    Foarte bun Horaţiu Mălăele. Mai ştiu şi eu câteva filmuleţe cu el. Într-adevăr foarte amuzant. =))

  2. Faain asa :))))) he rulz :))

  3. 665 said

    Am momente in care imi place sa fac si eu harcea-parcea bancuri la care se rade cu pofta.😛

  4. credal said

    de la tine nu ma asteptam😀

    tu care ai zis ca nu explici niciodata un banc

  5. sinzilup said

    mie mi se intampla frecvent dar de-o vreme am hotarat sa nu mai incerc sa explic:)

Leave a Reply

 
