Mens infans in corpore adultus

plm

Sapun pentru poponet

Posted by credal on February 13, 2009


Intr-una din zilele trecute, ajuns acasa de la serviciu, dau sa fac dus. Intru in baie, ma pregatesc, observ ca am uitat sa cumpar sapun ca nu mai aveam. Nici sapun nici gel de dus. Ce sa fac ? Mi-era lene sa ma imbrac sa ma duc sa cumpar. Imi aduc aminte ca aveam unul primit din Franta. Dar nu l-am folosit pentru ca are un miros ciudat, ca o cutie de bete de alea parfumate chinezesti. Din curiozitate ma uit sa vad ce scrie pe eticheta. Eticheta era mai stearsa dar am reusit sa citesc printre ingrediente “Rosemary”. Aaaaaaaaaaa ! M-a blestemat animaloo cu rozmarinul lui.
Eticheta am pastrat-o sa o mai descifrez. Mai tarziu, citesc iar pe ea: “Helianthus annuus“. Baaaaaaa, du-va dracu’ de nesimtiti perversi si libidinosi😀 . Chiar asa ? Bine, am gasit mai tarziu pe net ca e vorba de Floarea soarelui. Dar totusi, nu-mi place anusul ala pe sapun.

PS: sa nu vina vreun destept sa-mi spuna ce inseamna Helianthus annuus ala, ca stiu si eu.

11 Responses to “Sapun pentru poponet”

  1. Corina said

    Da’ sa-ti spunem ca mananci cuvinte putem? ;;)

    “…vreun destept sa-mi ce inseamna…”

  2. credal said

    :))

    sa-mi spuna. am tot umblat prin text si am sters prea mult

  3. zuza said

    am venit( desteapta) dar nu-ti zic ce inseamna :))))
    Corina: fa ceva cu blogu tau ca nu pot sa intru pe el de cateva sute de ani😀

  4. credal said

    asa, foarte bine :))

  5. Corina said

    @ zuza: Daca va mai plangeti multi de asta incep sa va cred… da’ la mine merge bine.
    😐

  6. credal said

    si la mine, asa ca nu-i crede, Corina😀

  7. Corina said

    Ahaaaa!!! Deci zuza de fapt s-a alaturat conspiratiei impotriva blogului meu! Bineeee… :-w

  8. credal said

    eu nu cred ca stiti ce inseamna. inseamna ceva care arata ca un soare cu cur

  9. zuza said

    corina: ai dreptate,merge blogu….dar doar prima pagina acum =)))
    credal: si eu cred la fel😛

  10. 665-almost-evil said

    Bre credal, ala e sapun pentru parnaiasi, nu te-ai prins? Pot sa pun pariu ca-i alunecos si-ti cade des din mana😀

  11. credal said

    =)) ai dreptate =))

    recuzita pentru OZ

Leave a Reply

 
