Mens infans in corpore adultus

plm

Truda – videoclip Patriot

Posted by credal on February 21, 2009


Cica am primit o leapsa de la Andi, da’ imi bag pula, am zis ca nu mai fac lepse. Ptiu, ce urat vorbesc. Am vrut sa zic Andy.

In schimb am primit un clip de la 665, joi parca, cand eram la serviciu si nu am putut sa-l urmaresc. Acum mi-am adus aminte si l-am cautat. Mai AproapeDiavole, tu ai vrut sa ma omori ? “Futa-tie Cuza sa tie futa”😛 Ca era sa ma sufoc de ras, am transpirat tot, am slabit 3 kile, am facut si pauza sa ma cac, ca faceam naibii pe mine.

E faina si piesa.

Va dau linkul cu stirea de pe metalhead sa cititi tot de acolo:

http://www.metalhead.ro/Stire-Noul_videoclip_Truda_pe_METALHEAD-14849.html

Pot o dedicatie ? Pot ? Normal ca pot ca doar e blogul meu. Dedic clipul profei mele de istorie din liceu. Asa, telepatic.

9 Responses to “Truda – videoclip Patriot”

  1. vave said

    Ai intrat în grevă?

  2. credal said

    in pana de inspiratie si chef

  3. vave said

    Hai cu cheful şi cu inspiraţia. Păi se poate aşa ceva? Mai zi-ne ce ai mai gătit?😀

  4. credal said

    parca nu ti-am zis pe mess
    vezi poate a mai gatit Vasilescu ceva

  5. vave said

    Pai da, dar pe mess nu îmi povesteşti cum scrii aici.😛 Nu mă interesează ce a mai gătit Vasilescu, eventual animaloo. Mi se pare sau mă goneşti de pe blogul tău?

  6. credal said

    mi se pare mie, sau te dai la mine ?😛

  7. vave said

    Are you cranky?😀

  8. sinzilup said

    eu de ce ajung cu intarziere la discutiile astea interesante:)) ? vave,imi explici?:))

  9. Alexandra said

    Astia au cantat in deschidere la Soulfly. :))

Leave a Reply

 
