Mens infans in corpore adultus

plm

Vine vara, rau imi pare

Posted by credal on March 10, 2009


Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc ca vine vara mi se face rau. Nu m-am saturat de iarna, de zapada, de aer rece. Ma uitam peste niste poze pe care le-am facut acum 2 saptamani cand am fost cu bicla sa ma dau prin parc.
A fost minunat, prima data cand m-am dat pe zapada cu bicicleta.
Cand am plecat apoi acasa am tecut pe la un magazin. Nu stiam de ce se uita la mine lumea ca la o vedetea de pe acasa tv. Cu ocazia asta am aflat la ce-i buna aripa din fata, pe care mi-am rupt-o de cand cu faza cu ciobanestii de anul trecut. Avand in vedere ca pe strazi era ciorofleasca m-am facut de picatele de noroi, din cap pana-n picioare.

img_1599

img_1600

img_1604

img_1606

img_1615

img_1617

img_1623

img_1624

img_1634

img_1641

img_1645

img_1646

5 Responses to “Vine vara, rau imi pare”

  1. vave said

    Nu îmi place vara, ador iarna şi zăpada. De poze ţi-am mai spus că îmi plac.😀

  2. TaraSophie said

    Frumoase poze…dar totusi: sa vinaaaaa varaaaaa!

  3. credal said

    😀

    Ieri era cam frig de dimineata inghetase masina, si am zis ca daca era innorat poate fulguia putin.
    Azi dimineata – fulgi cat casa😀

  4. sinzilup said

    imi place si varianta pe care o propui tu :)) atata timp cat ardelenii se distreaza cu moldovencele n-am nimic de comentat:))

  5. credal said

    foarte bine😀

Leave a Reply

 
