Mens infans in corpore adultus

plm

Muzica de voie buna (de la Stephen Foster la Jig-Ai)

Posted by credal on March 22, 2009


Concluzie, ca incep cu concluzia: Grindcore-ul se trage din Oh, Susanna😀 Daca nu iti dai seama de asta nici macar dupa ce te uiti la clipurile de mai jos, esti mare idiot😀

1848 Stephen Foster – Oh ! Susanna


.
.
.

1899 Scott Joplin – Maple Leaf Rag

.
.
.

1912 George Botsford – Grizzly Bear Rag

.
.
.

1917 Original Dixieland Jass Band – Tiger Rag

.
.
.

1926 Jelly Roll Morton and His Red Hot Peppers – Doctor Jazz Stomp

.
.
.

1937 Benny Goodman

.
.
.

1944 Harry “The Hipster” Gibson – 4F Ferdinand The Frantic Freak

.
.
.

1956 Bill Haley – Rock Around The Clock

.
.
.

1965 The Sonics – Psycho

.
.
.

1970 Iggy and the Stooges

.
.
.

1977 Ramones – Rockaway Beach

.
.
.

1984 Siege – Starvation

.
.
.

1994 Anal Cunt – Guy Smiley

.
.
.

2008 Jig-Ai – Geishas Sucks European Cocks

2 Responses to “Muzica de voie buna (de la Stephen Foster la Jig-Ai)”

  1. vave said

    1848 – Chiar e amuzantă, nu am ştiut că e aşa veche.😛
    1899 – Prima dată când o ascult… îmi place mult.
    1912 – Asta parcă s-ar potrivi în ceva episod din Tom şi Jerry.😀
    1917 – Îmi place când este acel solo de câteva secunde la o trompetă [sau ce instrument o fi].
    1926 – Parcă de aici începe să fie treaba serioasă.😛
    1937 – Mamă ce îi zice din clarinet!
    1944 – Vai de capul meu cum îi merg mâinile pe clape… şi are o mimică de mă dărâmă.
    1956 – Deci de pe aici s-a început cu groupie?
    1965 – Deja aici e cu perversiuni.🙂
    1970 – Evoluţia e din ce în ce mai goală.😀 Ce joc de scenă are!🙂
    1977 – Aici “deja” erau răi.
    1984 – Aoleu ce duri sunt ăştia! =))
    1994 – Ce nume au… şi albumul. Ştiu că e treabă serioasă, dar pe mine mă amuză. =))
    2008 – “Geishas Sucks European Cocks”? Poftim asta filozofie de viaţă. Sunt cam porci ei aşa, nu?😛

  2. credal said

    😀
    “1944”
    harry gibson e bestial, am ras de m-am prapadit

    a fost o incursiune in istorie foarte placuta (eu am inceput cu jig-ai si am mers inapoi)

Leave a Reply

 
