Mens infans in corpore adultus

plm

Concert Anathema şi Celelalte Cuvinte, Sala Palatului, 29 aprilie 2009

Posted by credal on May 1, 2009


Celelalte Cuvinte

Celelalte Cuvinte

Anathema

Anathema

La intrare nu m-a controlat nimeni de nimic, puteam să intru cu orice: cuţite, lanţuri, drujbe, cocaină, grenade, păpuşi gonflabile, şi alte chestii mai mult sau mai puţin contondente😀 .

Mi-a părut rău că nu erau afişe pe acolo, chiar mi-ar fi plăcut să am unul.

După ceva timp, adică s-a întârziat puţin, şi-au făcut apariţia pe scena cei de la Celelalte Cuvinte. Încă mă mai mişcă melodiile lor, încă îmi mai plac în concert, au sunat chiar bine. Vocalul a avut anumite intervenţii supărătoare pentru unii, de genul: “dedicăm această piesă celor mai mici care nu au venit pentru noi ci pentru cei de după noi” şi chestii de astea. Acum, eu personal nu consider că a fost răutăcios, cred mai degrabă că a încercat nişte glumiţe dar nu i-au ieşit. Mi-au plăcut extrem de mult, chiar mai mult faţă de prestaţia din 2007 de la Sibiu.

După o pauză în care li s-au pregătit sculele (cu ocazia asta l-am vazut cred pe Darryl Anthony, ca tot ii citesc blogul si vroiam sa-i asociez o mutra) au început şi cei de la Anathema. La început au avut probleme cu sunetul. N-am auzit nici de data asta piesa Closer să sune ca la carte, la fel cum nu a sunat nici la Sibiu în 2007. Pe parcurs şi-au revenit. Mi-au plăcut foarte mult Angels walk among us, Anyone, Anywhere (deşi nici asta n-a sunat aşa cum ar fi trebuit să sune, sau probabil să fi fost de vină zona în care eram), Lost Control, One last goodbye, şi, cel mai mult dintre toate, A dying wish.

Sincer să fiu mi-au plăcut mai mult în 2007 la Sibiu, şi n-am înţeles de ce nu a venit Lee; mi-ar fi plăcut un A natural disaster, de exemplu. De fapt eu eram pregătit de un concert în genul celui din franţa din noiembrie 2008, care a fost dat pe nu ştiu ce radio online (dacă vreţi vă pot spune de unde să-l luaţi).

Pe final trebuie să dedic nişte mui:

În primul rând idiotului care pe la început ulra “Flying”, şi nu ştiu de ce am impresia că e acelaşi idiot care anul trecut în mai urla “Sleppless”. Data viitoare mă gândesc să iau o drujbă cu mine şi-o să-l fac bucăţele pe idiot, că şi-aşa nu te caută nimeni de nimic la intrare.

În al doilea rând tuturor celor care s-au băgat în faţă şi nu aveau bilet cumpărat în zona aceea. În special muistului care, vorba celui de la pitici gratis, a ţinut o pizdă în cârcă să-i simtă lindicul pe ceafă. Şi aşa mi-ai luat mie din imagine de parcă am plătit să-ţi vad curu’, idioata naibii. Tot la această categorie se încadrează un dobitoc sau doi că au făcut cu rândul. Era la bustul gol, în cârca colegului cu care îşi împarte neuronul şi trăia muzica, astupând imaginea celor din spate, şi fiind la orice mişcare posibil să cadă pe cei din jur.

Şi în ultimul rând dar am păstrat ce era mai bun, celor din conducerea Artmania. Păi mă, mânca-v-aş numele vostru, cum pula mea nu puneţi oamenii de ordine să-i vânture pe cei din faţă ? Eu de ce pula mea am plătit 120 lei ? Dacă nu mă înşel nici presa n-a prea avut loc să facă poze de toţi tâmpiţii care s-au băgat în faţă când a început Anathema. Da, eu sunt vinovat că am uitat pe ce lume mă aflu. Chiar mă gândesc să fac o reclamaţie, numai să-mi consult avocatul să văd dacă merită au ba. E ultima dată când mai merg la un concert rock într-o sală cu scaune cu preţuri diferite.

Încă o dată, celor care au reuşit să-mi strice plăcerea de a urmări un concert vă doresc un sincer “SĂ VĂ FUT ÎN BOT”.

Set list Anathema:

1. Hindsight
2. Deep
3. Closer
4. Pressure
5. Angels walk among us
6. A simple mistake
7. Anyone, Anywhere
8. Empty
9. Panic
10. Shroud of False
11. Lost Control
12. Regret
13. Hope
14. Flying
15. Are you there ?
16. One last goodbye
17. Far away
18. Sleepless
19. A dying wish
20. Fragile Dreams

21. Comfortably Numb

5 Responses to “Concert Anathema şi Celelalte Cuvinte, Sala Palatului, 29 aprilie 2009”

  1. Vladimir Pana said

    Hai c-a fost tare ala cu “Flying” :)) “I`ll have what he`s having”

  2. lost_in_time said

    u gota love toate “porcarioarele” intamplate la concerte…

    si acum rad amintindu-mi de idiotul cu sleepless de anul trecut.

  3. Garm said

    Mda idiotul ala m-a enervat si pe mine. Despre pretul biletelor: Eu am avut de 80 de Lei si o pozitie excelenta (un pic mai sus de intrare). Nu te complica la scoruri de 120 ca nu merita😀.

  4. Claudia said

    CC au fost ceea ce englezu numeste “pretentious fucks”, adica, vb lu tov Postelnicu, niste dobitoci; du-te dreacu acasa dc esti expirat si trage-ti un glont in cap, nu ma nelinisti pe mine, eu am venit la concert ca sa scap de stres..loseru dreacu. Anathema au fost…nu am cuvinte; Romanica oricum nu-i merita. Si in fata mea era un dobitoc cu o fufa urata si proasta care s-au privit ochi in ochi ca doi porumbei pe o baliga si s-au lins toata seara; cand incercam sa chiui un pic, se uitau urat. Data viitoare imi iau si eu drujba.

  5. credal said

    😀

Leave a Reply

 
