Mens infans in corpore adultus

plm

Sibiu Jazz Festival 2009 – Ioan Gyuri Pascu & “The Blue Workers”

Posted by credal on May 16, 2009


Vineri seară ieşind la o bere am zis să-l văd şi pe Gyuri Pascu, că tot era în apropierea barului unde am bericit. Nu am prins tot recitalul, dar ce am văzut m-a impresionat într-un mod plăcut: Gyuri Pascu sărit de pe fix aşa cum îl ştiam, cu o voce minunată cu care jonglează cum vrea el; Teo Boar – chitarist solo bestial, mă uitam la el şi mă minunam cum îi umblă degetele pe grif şi ce scoate din el; Lacke Mihailescu (basistul) şi Cristi Iorga (bateristul) stăpâni pe situaţie transmiţând ritmul pieselor, ritm ce făcea să vibreze toată Piaţa Mică; Vlady Cnejevici – parcă muşca din clapele alea.

Nu prea am recunoscut piese, dar nici nu cunosc prea multe din piesele lui Gyuri Pascu. Am reţinut totuşi câteva: Mi-am luat colac, Ţine tu Luna, Crazy Feelin’ (un blues super fain) şi două coveruri: O sole mio şi What a Wonderful World (interpretată de Teo Boar).

În final vreau să amintesc si sonorizarea perfectă, auzeam clar fiecare instrument, fiecare voce (la un moment dat cântându-se pe 3 voci), şi mă tot întrebam când voi avea parte de aşa sunet la un concert rock.

IMG_6017

IMG_6054

IMG_6090

IMG_6049

IMG_6058

IMG_6065

IMG_6070

Leave a Reply

 
