Mens infans in corpore adultus

plm

Arta. Cismeaua cu muie

Posted by credal on August 18, 2009


Nu m-am dat niciodata mare iubitor de arta desi imi plac diverse lucrari.

Dar am o problema cu anumite chestii abstracte. De exemplu am fost la un vernisaj mai demult si era acolo un bustean asa lung cam de un metru juma, pozitionat pe verticala. Avea niste taieturi de parca si-ar fi incercat careva drujba pe el. Cred ca a fost facut de careva care habar n-are sa sculpteze de dragul de a baga o duma de genul “demitizarea exhaustiva si relational caduca” atunci cand este intrebat de semnificatia busteanului. Asa ceva n-as tine la mine in casa. Mai vazusem la un prieten acum multi ani intr-un almanah un tablou ce continea doua culori. Daca nu ma insel doua nuante de rosu aranjate ca un colt de chenar. O fi scump, n-o fi scump dar nici asa ceva nu as tine in casa.

Zilele trecute mergand pe strada, de fapt pe trotuar, am zarit o minunatie de sculptura:

P150809_17.29

Sa ma pe mine de ras, nu alta😀 Nota 10*

4 Responses to “Arta. Cismeaua cu muie”

  1. 665 said

    Ce tare. Ce tare nasol. Sa fii cu o gagica, sa fie saraca moarta de sete si tu prevenitor si bine intentionat sa-i spui: hai fata, sa-ti dau o muie.😐 Ti-o furi rau de tot… Ma rog, poate nu, cine stie?😛

    Sau imi aduce aminte de bogatul potpuriu de injuraturi romanesti, cand ziceam: sa-ti dau muie cu cisterna. Acu’ poti sa-ti vezi visul cu ochii, sigur, oleaca mai modest: sa-ti dau muie cu cijmeaua :))))

  2. credal said

    eu stiam cu lopata😀

  3. 665 said

    Daca e vorba de unelte, ramane nemuritoare aia “muie cu pickhammeru'”

  4. credal said

    pe asta n-o stiam, dar e logica.
    mai intai scapi de dinti ca sa fii sigur

Leave a Reply

 
