Mens infans in corpore adultus

plm

Jocuri vechi – I

Posted by credal on November 22, 2009


In 1997 sau 1998 pe langa pungile cu dulciuri, de Craciun si-a facut aparitia si o consola de joc. Nu o am la indemana acum sa vad exact ce e, dar jocurile pe care le-am jucat par a fi facute pentru NES (Nintendo Entertainment System). Nu stiu daca sunt eu de vina sau industria jocurilor, insa jocurile din ziua de azi nu ma pasioneaza la fel de mult. Nu prea e buna comparatia de jocuri de consola cu cele de pc, dar si cele vechi de pc ma pasionau mai mult decat astea actuale.

Incep, normal, cu inceputul adica cu ce aveam pe caseta inclusa in pachet. Primul pe care l-am bagat a fost Super Mario Bros. Asta cred ca e destul de cunoscut. Eram in special fascinat de zonele in care bulburuceam pe sub apa si de coloana sonora din zona 4 a fiecarui nivel:

Daca tot sunt la capitolul Mario, pe aceasi caseta exista si Dr. Mario. Asta facea cat 1000 de tetrisuri. Am bagat la greu si singur si contra altcuiva. Jocul asta a adus multa ura in familie😀, coborari de sfinti, pule-n maturi, etc. etc. Am fost innebunit dupa el.

Un alt joc care se preta a fi jucat in doi a fost Mario Bros. Asta mi s-a parut greu, in special cand ajungeam la nivelurile alea cu gheata. De fapt venea un sloi de gheata care ingheta treburile pe-acolo.

In final mai adaug doua jocuri, jocuri in care impuscam, Duck Hunt si Wild Gunman. La Duck Hunt imi aduc aminte ca uram cainele ala. Mereu radea de mine muistu’ cand nu nimeream ratele. Mi-ar fi placut sa-i fut niste alice in numele tatalui, ca in clipul urmator. Mori, javra!

Duck Hunt mai avea o versiune in care trebuia sa impusc farfurii de alea zburatoare. Nu m-am omorat dupa ea.

In Wild Gunman impuscam cacanari din vestul salbatic. Ii rupeam pe fraieri. Trebuie remarcata muzica de suspans😀

Cam atat de pe caseta asta. Dupa ce am cam terminat jocurile, nu toate, a trebuit sa mai iau si alte casete. De pe piata de la rusi. Dar despre ele intr-un post viitor.

One Response to “Jocuri vechi – I”

  1. vave said

    Jocurile astea erau viaţa mea. Îmi amintesc că la Super Mario erau la un moment dat, nu mai ţin bine minte în ce stagiu, multe ciuperci pe care tot săream. Era îngrozitor!!! Iar la unul dintre nivelurile cu dragonul erau două lifturi de mai tot timpul picam de pe ele. Dar îmi amintesc şi acum bucuria când am salvat prinţesa. Priceless!!!😀

Leave a Reply

 
