Mens infans in corpore adultus

plm

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 8 other subscribers
  • Noutati

  • Categorii

  • Vechituri

  • Online

Ubi-shit

Posted by credal on March 8, 2010


Preambul: stirile ajung ultima data la mine

Cateodata imi vin niste idei de raman prost. Mai ales in perioade de refacere dupa gripa. Si mi-a trecut prin teasta geniala idee de a cumpara un joc pentru PC pe nume de cod Assassin’s Creed 2 care a aparut pe 5 martie. Si cum cautam eu pe google sa vad daca poate fi cumparat de la noi din tara, am dat peste noul DRM (Digital rights management) introdus de Ubisoft. Ideea e ca daca n-ai conexiune la internet nu poti juca, iti verifica conexiunea continuu. Mai bine m-ar fi cautat de oua sa vada daca le mai am. I-as fi lasat. Si din cate am inteles sunt cam futute serverele acum si lumea – pula joc. I-au futut exact pe cei care au cumparat. Vestea buna e ca a fost crecuit DRM-ul in 24 ore =)). Deci torentul e al meu. Pai da’ ce pula mea?!

Sa pun si niste clipuri sa se inteleaga mai bine ce si cum.

Poate ma gandesc mai bine si nu-l mai joc deloc

2 Responses to “Ubi-shit”

  1. dush said

    ii beton assasin’s creed insa tot n-as da bani pe el :))

  2. animal00 said

    deci bre. ii fics ca si alea cu dvdurile adevarate unde 10 minute iti povesteste sa nu furi filme
    Torentz rulz

Leave a comment