Mens infans in corpore adultus

plm

Transilvanian salad avec de plum juice auf Desch + bouns (nu ratati!)

Posted by credal on June 16, 2010


Preambul la preambul+update: Acest post face parte din campania “O muie unui snob – un copil mai fericit” initiata dghe asphext si animaloo.(v. si aici) Daca apar manifestari neplacute cand il cititi mereti in borât dghie maimuta virgina.

Preambul: trebuia sa-i dau drumul la postul asta de mai bine de-o saptamana dar l-am uitat in lumea drafturilor plus ca-mi lipsea un igrendient pe care am uitat sa-l iau.

Tre sa recunosc ca eu de cand mi-am luat calculator nu mai stiu sa gatesc. Adica de prin 2000 si ceva. Inainte eram tare meserias, si incercam mereu retete noi. Acum o frec in King’s Bounty, the legend.

No, noroc de când cu blogurile aieste, mai tătă lumea-i bucătar. Jurcovanca-i fix pula. Si sunt bloguri care mai de care mai ferchezuite cum ar fi acilea Amu omu’ aista o facut un fel de salată dghie te doare mintea, cu roşu, brânză, ceapa tăietă ‘artistic’ dghie tre să ai grijă să nu ţi-o vâri în nas când duci furcuţa la gură. Şi fiindcă are ulei de măsline cu himenul beton si oţet balsamic îi salată mediteraneană. No, şi dacă-am văzut reţeta asta de mare inspiratie de m-a scos din ceata, ce mi-am zis? Dic, ce, io n-oi şti cu dghie-aieste? Că doară ma duce ţasta.

Reteta usoara de vara, adica nu usoara usoara, ci usoara de facut. The ultimate shit! Mere la cina. Si pentru ca, asa cum am vazut, retetele fara poze macro e pustiu, v-am tras si poze cu lg-ul meu cookie(nume predestinat vedeti bonusul) pe negru cu ecran cu touchscreen si card de 2giga, sa muriti de pofta nu alta.

Pe o felie dghie pită sănătoosă de Klausenburg1 (nu cornuleţe d-alea din sud) …

Pita

am ţipat o dărabă dghie prosciutto afumat de ardeal. Taranii ii mai zic slana. Ar fi mărs şi d-aia fiarta cu pepper powder2 şi înca cum.

slana

Apoi am tăiet un onion de Armenopolis Mentho3 tot artistic. Am ales stilul valvoi, (sau neglijee – sa ma’nteleaga tăt romanul). Nu cu brişca Pons Abbatis4 ascutita la un mester in Odendorf5, că mereu mă cânt când tai ceapa cu ea. Dghie fapt am tăieto-rupto. E un stil mai spre stilul beţivului lu’ Cichichian.

ceapa

Oţet balsamic n-am avut să slobod peste salată dar am avut un plum juice auf Desch6

palinca

dghie m-o îmbălsămat aşe de fain dghie am fo freş a doua zi. Cu toatie ca dupa ce-am gătat sticla, tăt tăt tăt m-am îmburdat pân’am jinit unei patul. Dghie fapt reteta asta o fo aşe numa, sa nu zica lumea ca m-am bolunzit dghie tăt şi beu pe stomacul gol.

Deci le-am pus pe tătie pe un fund de tei unicat din Bonisbruck7 si am turnat peste mine un deţ de plum juice auf Desch. Ca eu tăt cu deţul beu, nu din păhărele ca nimurucii. Ziceti ca n-arata tare cum a iesit! Daca nu va vine sa va dati pula pe razatoare de pofta sunteti dghiejaba. Io mi-s tare mandru de ea, nu m-as da pe-un jeb de cuie.

Sper sa va tihneasca cum mi-o tihnit si mie

Amu poate va intrebati de ce-i zice salata, ca doara nu-s stropsite pita si slana. Cine-o zis ca ardelenii-s inceti la minte, sa ne beie dghie ouauă. Pai nu se toaca in stomac? Ce rost are sa te mai chinui, plus ca in timpul in care m-as fi chinuit cu tăietul, am mai dat pe gat un deţ.

Ar mai fi niste variante. Cu slana prajita, dar neaparat in unsoare, ca num’asa isi lasa vitaminele pe pita. Si varianta outdoor cum mânca tatal nostru Iancu, făcuta la foc.

Am uitat sa spun ca peste ceapa puteti tipa niste sare, de preferat de Birkendörfel8. Daca nu aveti va pot aduce eu cand mai trec pe-acolo, ca eu imi permit.

No futui, c-amu iar mi pofta.

No şi-amu desertul ca bonus, să nu ziceţi că nu-s om de omenie. Honey Graham Cookie. Se ia dară un cracker Graham. Mie mi-a adus cineva din Schucken9. Că-i reţetă sănătoasă asta. No, pe biscuitele ăla unjeţi nişte miere de albină de Alör10. Poză nu mai fac că muriţi acilea de poftă.

______________

1 – Cluj-Napoca (denumire germana)

2 – boia, v-ati prins

3 – Mintiu-Gherlii, localitate langa Gherla in judetul Cluj. Armenopolis – Gherla; Mentho de la castrul roman Castro Mentho construit unde se afla acum Mintiu Gherlii

4 – Apahida, localitate in aproprierea Clujului (denumire latina, daca nu v-ati dat seama)

5 – tot Apahida, logic (denumire germana, sa nu ziceti ca nu v-am zis)

6 – palinca din Dej, municipiu in judetul Cluj (sau horinca cum se mai foloseste in zona aia)

7 – Bonţida, localitate in judetul Cluj intre Cluj-Napoca si Dej

8 – Nireş tot localitate tot in zona aia pe undeva

9 – Jucu, idem

10 – Urişor, sat din comuna Căşeiu de langa Dej

21 Responses to “Transilvanian salad avec de plum juice auf Desch + bouns (nu ratati!)”

  1. Loki said

    Ce tare, salivez pe tastatura!

  2. Unu' mai dăjtept decât tine said

    Băi Puță cu Tastatură,

    Tu și cu celălalt frustrat acneic ar trebui să primiți o chelfăneală cum trebuia să vă aplice părinții la momentul potrivit, dar, evident, n-au făcut-o. Din (ne)fericire pentru voi, probabil că n-o s-o primiți, pitiți fiind în spatele paravanului Internet.

    Eu înțeleg că pubertatea-i o povară grea și că excesul de testosteron se manifestă în cele mai penibile forme, dar citind inepțiile debitate de niște indivizi ca voi, sunt aproape convins de fapt e vorba de probleme mintale severe.

    Nesimțirea, de asemenea, e boală grea…dați dovadă că tot ce puteți debita e o diaree de afirmații răutăcioase, jigniri și miștouri gratuite, de sorginte dâmbovițeană, pe care voi, acneici cu PlayStation, o considerați libertate de exprimare.

  3. aphextwinz said

    No draga domnule va (si anume) multumesc cu lacrimi in eyes ca ati pus umarul in a sustine aceasta marinimoasa campanie. Fara you, the world n-ar mai fi un loc numai bun de intins panea in untura. Cu respecte, chapeau bas.

    Aphex

  4. credal said

    vorba aia: daca nu acum, atunci cand? daca nu noi, atunci cine?😀

  5. Unu' mai dăjtept decât tine said

    De fapt voi, nulităților, vă simțiți foarte singuri și doriți doar puțină atenție și puțin trafic, nu?

  6. credal said

    daca vroiam trafic vorbeam zi de zi de blonda lui bote si alte chestii d-astea mondene. si imi umpleam blogul de reclame.
    si ma jignesti cu playstation. poate playstation 4 ai vrut sa zici.

    lasand gluma la o parte tu cine esti? ca de semnat nu te-ai semnat. sa stii ca nu obusnuiesc sa spamez mailurile trecute la comentarii.

    daca esti cine cred eu trebuie sa intelegi vorba soferului din Operatiunea Monstrul, ca daca am fi toti de-acord n-ar mai exista progres.

    si nu mai fi asa gingas

  7. Unu' mai dăjtept decât tine said

    Nu, nu-s cine crezi. Am dat însă de inepțiile tale pe blogul celuilalt frustrat. Și nu, ce faci tu și celălalt frustrat, nu se cheamă “simțul umorului”.

    Da, există un termen potrivit pentru voi. Internetul vă numește “trolls”. Explicația, aici.

  8. animal00 said

    nu, nu e cine crezi. Doar foloseste aceeasi sintagma de “troll”. In acelasi context.
    Ceea ce imi zice, de alfel, cum ca undeva un copil e mai fericit.

    Deci bai credale: mea placut frate. neamta, neamta. Macrou macro. mancarea mancare. bautura bautura, chiar fina. Vezi ma, daca inveti sa bati oole cu capsuni iti faci blog de bucatar ma.

    “ce faci tu și celălalt frustrat, nu se cheamă “simțul umorului”. ”
    nu bai glumetule. se numeste umor. Simtul umorului este alu ala care citeste si rade. Dar nu te speria. NU trebuie toti sal aiba. noi sa fim sanatosi

  9. misu'L said

    Deci da ! Iti multumesc pentru pozele explicite !
    Eu baleam pe tastatura, iar cainele meu lingea monitorul !

  10. animal00 said

    a, si lu ala destept, care poate imi explica si mie ceva.
    dece plm sunt frustrat io? sau, dece e frustrat credal? ca navem gril de 10000000E ? ca navem emisiune la internet?
    iar la partea cu chelfaneala era sa lesin de ras. scuzati continuati.

    bah credale, dar pozele sunt de mare inspiratie ma. De 5 minute ma uit la ele si mi s-a facut foame. Imi place cum ai invaluit mancarea intr=un aer de mister. Cum ne lasi numai sa mirosim salata, fara a ne arata tot ansamblul si dezvaluind astfel toate secretele ei. Pozele tale imi amintesc de pozele cu femei semiimbracate, de multe ori mai erotice decat pozele cu ele goale.
    Chapeau maestro

  11. vave said

    Ling dispalyul de poftă! Bine că te-ai gândit la sufletul nostru şi nu ai mai pus şi poza cu mierea că mă dădeam cu capul de pereţi.

  12. Loki said

    Credale, da’ ajuta la acnee salata asta?

  13. credal said

    ajuta ceapa daca ai viermisori :))

  14. aphextwinz said

    cel mai marfa e ca l-a facut pe animalu’ dambovitean😀

    trafic pe bloguri fara reclame, de unde dracu’.

    da’ cineva s-a simtit jignit, eu am mare bucurie in suflet ca exista bloguri cu rosii cu branza, daca nu erau ele ca sursa de inspiratie nu mai manca romanu’ decat creveti😀

  15. Loki said

    La mine a avut efect, mananc de 2 saptamani doar rosii cu branza seara!

  16. credal said

    de care rosii? de alea cherry?😀

  17. Adi Hadean said

    1)horinca-i băutura moroșenilor, denumirea nu se folosește în zona dej
    2)semnez mereu cu numele meu
    3)desigur, multă sănătate

  18. credal said

    am niste prieteni pe-acolo care asa-i ii zic. si nu-s moroseni. adica pe toti betivanii de-i cunosc asa ii zic la bautura aia.
    pe restul nu i-am intrebat

  19. Adi Hadean said

    poți crede pe cuvânt bețivanul din mine, care-i moroșan după mumă-sa.

  20. credal said

    n-am zis ca nu te cred. doar ca stiu oameni in dej folosind termenul asta. chit ca e imprumutat din Maramu

  21. animaloo said

    pe de alta parte damboviteanu de arges care sunt, uneori, cand am pofta ii zic horinca. Alte ori palinca. alte ori tuica. Alte ori “mai da inplm aia sa bea si gura mea”.

    Horinca suna cel mai misto orcum

Leave a Reply

 
