Mens infans in corpore adultus

plm

Borfas de borfas

Posted by credal on September 3, 2010


Şuşu şi Pişu

Şuşu şi Pişu

Bãieţii adevãraţi din Colentina, Sãlãjan, Pantelimon se vor regãsi cu siguranţã în acest duo teribil care a cucerit toate topurile andãrgraund din blocul cu pricina! Fie cã preferi vocea gravã a lui Şuşu sau flow-ul nebun al lui Pişu, misiunea ta e limpede: sã arãţi muie la toţi care, frate, nu recunoaşte valoarea la carti-er, frate.

Tu cine eşti în Mîţa cu î din i?

“Ascult Gangsta-Rap, fac Gangsta-Rap, insa gangsterii de la noi n-asculta Hip-Hop!
Beau mult, arunca bani la restaurant si habar n-au cine pula mea e Tupac!
Eu il am pe Tupac pe spate tatuat si regret tot mai mult ca l-au impuscat!”

“Bagami-as pula in marfa care-am tras-o aseara
Simt cum plamanii vor sa imi iasa din piept afara”

Respekt.
mue

One Response to “Borfas de borfas”

  1. animal00 said

    ai bitu :d

Leave a Reply

 
