Mens infans in corpore adultus

plm

Ziua de pay day

Posted by credal on November 10, 2010


Cel mai mult si mai mult pe lumea asta imi place ziua de cand sper sa-mi dea banii. Poate pt unii este o zi obisnuita, cand uita sa mai dea pe-acasa spre bucuria nevestei. Sau pentru altii e o oportunitate sa-si arate fitele. E meserie sa mergi la un restaurant de lux, sa spargi juma de salariu sa arati ce semecher esti scobindu-te mandru intre dinti cu unghia de la degetul mic lasata lunga tocmai de aia.

Si ca sa inchei introducerea mai lunga ca restul, ziua mea de salariu este plina de adrenalina. Cel mai mult imi place ca ne jucam de-a otomanii si romanii. Noi suntem otomanii, iar cei de la financiar, romanii, care, dupa cum am invatat de la tovarasa educatoare, otravesc fantanile, ard lanurile si se retrag in munti.

Liniste…

5 Responses to “Ziua de pay day”

  1. vave said

    Dar vouă nu vă bagă banii pe card?😀

  2. vave said

    P.S. Mă piş în aplicaţia ta care îmi scrie numele cu V majusculă. Am tot uitat să îţi transmit acest amănunt.

  3. credal said

    de ce-mi strici tu mie bucurie de inspiratie?
    pai logic ca pe card, da cand sa intrebi pe cineva de ce nu nimic… pauza.

    dar nu e cazul de azi sau de acum, mi-aduc aminte de anul trecut, numa c-asa-i la ardeleni😀

    si eu ma pis in aplicatia ta. ce aplicatie visezi?
    te referi la tema? mue la wordpress, nu mie

  4. credal said

    ps: ce sa faci? nu putem fi toti snobi ca tine, cu figuri de blog

  5. vave said

    Eu îţi servisem mingea la fileu.. măcar la tine are cine să uite de bani. La mine nici măcar atât.

    Şi da, tare snoabă sunt.. l-am câştigat cinstit.😛

Leave a Reply

 
