Mens infans in corpore adultus

plm

Scoala inalta de boraciosi

Posted by credal on November 12, 2010


Am avut azi dimineata o… un de-ala, ca-mi sta pe limba. Pula mea, nu-mi vine. O idee fulger, trasnet.

Aseara am fost si-am baut, nu mult, dar nici chiar in regula nu eram. Si cand sa plec acasa, m-a cam lovit foamea. Cum eram pe langa gara si stiam ca acolo e ceva fastjunk, am zis sa ma infrupt. Si da, m-am infruptat. Cuvantul maioneza imi provoaca si acum anumite stari.

Azi dimineata, ce credeti? Da, o sa-mi fac tricou cu boraciosus vulgaris. Acum veti zice:”ha ha, mare scofala”. Asta as zice si eu, daca eram acasa. Dar la serviciu, unde vorba lu creanga, ferestrele au ochi si paretii urechi, nu se poate chiar sa faci ca balaurul.

Si am observat ca am o tehnica prin care imi pot regla presiunea la borala, astfel incat sa fiu mai stealth, asa. Bineinteles, asta dupa ani grei de meditatii repetate, si dereglari acute ale chakrelor.

Si cum stiu ca nu sunt singur in situatia asta, ca au mai patit-o si altii, m-am gandit sa deschid o scoala pentru a-i invata pe altii cum sa borasca fara sa ii auda colegii de serviciu sau chiar sefii.

Desi vom avea teorie, ne vom baza foarte mult pe practica. Vom avea tot felul de materii care mai de care mai folositoare in viata de zi cu zi, si pentru incepatori si pentru avansati:

– Jager vs Unicum: proprietati, cantitati si consecinte

-Tipuri de vin si de ce de la al treilea pahar nu mai conteaza

-Berea RDG vs berea RFG (aici vom pregati si o excursie in germania, unde vom vizita si niste zone unde se face bere cu apa din Dunare)

-Horinca din Maramu si de ce e rusinoasa tuica din sud

apoi

-Maioneza in sendiviciuri: un rau necesar?

-Tehnici de hidratare si cum sa te hidratezi la beuta fara sa te injure baietii, colegii de pahar

-Pozitii avansate de admirare a veceului. Aici voi include special un curs pentru cei care poarta cravata

-Mahmureala: tehnici de vrajire a sefului pt a sta acasa a doua zi dupa razboi.

si cate si mai cate.

Acum o sa ma apuc de cautat finantatori.

A, am uitat sa zic despre examene. La examene mita este permisa. Ba chiar indicata. Pt o sticla de Chartreuse Verte dau 3 puncte. La 3 sticle ai 9le asigurat.

Asta este, si v-am pupat, ca tre s-o tai acasa ;)  😀

 

4 Responses to “Scoala inalta de boraciosi”

  1. vave said

    E grele… şi durerose, bag samă!

  2. vave said

    Gata! Mi-am amintit cuvântul ce îţi stătea pe limbă: epifanie! Tulai ardeleancă mi-s că aproape a trecut luna…

  3. credal said

    nu stiu despre ce vorbesti

  4. vave said

    “Am avut azi dimineata o… un de-ala, ca-mi sta pe limba. Pula mea, nu-mi vine. O idee fulger, trasnet.”
    La asta mă refeream.😦

Leave a Reply

 
