Mens infans in corpore adultus

plm

Mesaj pentru protestatari online – varianta romglish

Posted by credal on January 14, 2011


Pentru chiritele secolului 21 care nu au reusit sa inteleaga mesajul lui animaloo, am incropit un mesaj mai pe limba lor:

 

 

PS: daca se intreaba careva de ce e verde, e verde pt ca e eco si daca azi nu esti eco te bate doamne-doamne. pentru ca stie orice om ca verdele afisat pe monitor face ca monitorul sa consume mai putin curent, astfel ramanand mai mult curent pentru saracii aborigeni suflatori de didgeridoo.

5 Responses to “Mesaj pentru protestatari online – varianta romglish”

  1. animaloo said

    asa ma. zile

  2. veutzu said

    Recunosc ca mi-a luat niste rusinoase 20 de secunde pana sa ma prind :))
    Clar asta ar merge foarte bine si ca brand de tzara.

  3. Iasi said

    Is greu tare de cap ca tot nu am inteles

  4. vave said

    I like it quite a lot!😛

  5. credal said

    buna asta cu brandul de tara.😀
    daca-mi venea ideea mai din timp poate faceam si eu d-o bere😀

Leave a Reply

 
