Mens infans in corpore adultus

plm

Pupaturi valentine

Posted by credal on February 14, 2011


Ca tot suntem in ziua lu Valentine’s day, m-am gandit sa ajut niste indragostiti care se dezmiarda (pe facebook, mess, tweeter, etc.) cu tot felul de mesaje mai mult sau mai putin, sa zicem, romantice.

Lectia de azi este despre verbul a pupa (eu te pup). Deoarece creierul unora este in hibernare, se stie ca, la fel ca ursul, metabolismul lui scade, pentru a-si conserva energia. Astfel, luand in considerare ca intre tastele P si U dumnezeu ne-a miluit cu inca doua taste, si faptul ca romgleza este cool, se foloseste verbul poop. Bineinteles, stie orice prost ca oo se citeste u.

Fiind altruist din fire, imi place sa ajut oamenii la nevoi. Deoarece iubesc sa desenez si am si talent cu carul, plin de modestie v-am incropit o schema pentru placerea de a descoperi diferenta intre pup si poop.

Concluzie: numai in romania intre P si U exista o distanta nesimtit de kilometrica.

Si-am incalecat pe-o sa si pooooola mea

One Response to “Pupaturi valentine”

  1. animaloo said

    😀

    hihi

Leave a Reply

 
