Mens infans in corpore adultus

plm

A fi maso sau a fi nu maso?

Posted by credal on March 22, 2011


Din ciclul viata fara intrebari e pustiu. Cand eram mic ma uitam asa cu mirare la oamenii mari cum beau ei diverse chestii si se stramba, gen tarie. Si ma minunam oare de ce fac acest lucru daca nu le place, spre deosebire de mine care bagam cico si viata era si mai frumoasa.

Intre timp am aflat raspunsul, ca, vorba aia: “mie nu-mi place acloolul, ci imi place sa fiu beat”. Da’ ce nu inteleg eu, de ce unii oameni, de exemplu eu, aplica metoda cu strambatul in cazul mancarii. De ce naiba m-am chinuit sa termin un kebab daca el in nesimtirea lui ma face sa plang de durere? De ce m-am chinuit stiind ca dupa ce imi va trece razboiul din Libia din gura-mi, mai tarziu, spre seara, va trebui sa-mi fac rost de hartie igienica mentolata? Si de ce naiba ardeii iuti n-au evoluat si ei in altfel de ardei, amari, spre exemplu. Ca oricum ii manca lumea, si tocmai pentru ca sunt iuti. Si de ce naiba la mine la lucru apa de la chiuveta e ca aia de la buda? Si de unde pizda ma-sii stiu asta?

In final un mic clip pentru nerzi. Daca si robotii din secolul 24 nu-s in stare sa se abtina de la masochinarii, eu, un biet om in secolul 19, de ce as fi?

Leave a Reply

 
