Mens infans in corpore adultus

plm

Votati schimbarea!!!!!

Posted by credal on March 26, 2011


Mai tineti minte in 96 masinile de propaganda a conventiei cu minunata piesa:  “Cheiaaaa, e unireaaa!”? Parca asa cantau aia. Atunci schimbarea era ceva nou pentru mine, la fel de nou ca sucurile ciudate din Dallas, alea tip nectar. Acum vad ca schimbarea e o moda. Ma refer la schimbarea sotware. Si nu stiu altii cum sunt, dar eu cand stau si cuget, ma intreb asa filosofic, cu o scobitare in coltul gurii: de ce la place unora schimbarea de dragul schimbarii? Primul examplu ar fi myspace, dar nu prea am ce sa injur la el, ca atat de rar intru incat am uitat de ce m-a enervat noua interfata. E cineva care foloseste vista in loc de windows 7? Poate ma lamureste de ce butonul care ar fi trebuit sa fie implicit de Shutdown e setat implicit pe Sleep. Sper ca am retinut bine, ca nu mai folosesc vista. Ar fi fost ca si cum as fi folosit Me in loc de XP.

Sa trecem la Yahoo messenger. Ce pula mea e cu fereastra aia care iti zice ca sory nu te putem loga, Si care trebuie inchisa separat? Chiar, oare nu observ ca nu mi se logheaza messengeul pizdii. E ca si cum as incerca sa trag apa la buda fara succes si sa-mi apara apoi afisat: “Ne pare rau dar nu puteti trage apa!”

La facebook de ce au tinut neaparat sa schimbe modul de plimbare printre poze? Dar un cacat de sistem de chat nu-l pot face sa functioneze corect.

Acum cate ceva despre firefox. Nu inteleg de ce au schimbat in halul ala interfata la noua versiune. Sau nu intelegeam. Am inteles ca multi prosti au vrut sa le semene interfata cu chromul. Ei, developerii, zic ca au facut asa ca sa ai mai mult loc in zona de belire a ochiului pe sait. Da, da, de aia ocupa un rand cu cacatul ala de buton portocaliu din stanga sus. Ma rog, am reusit sa schimb cat de cat, ca in versiunea anterioara. Dar alta idiotenie pe care nu o inteleg, dar deloc, e faptul ca au schimbat ordinea open link in new tab cu open link in new window. DE CE? Eram atat de obisnuit incat mi se intampla sa deschid ferestre noi. Da, da, stiu da click cu rotita de la mouse, dar nu mereu folosesc mousele la laptop, si nu stiu combinatie de taste. Si oricum imi bag pula, daca ar fi fost facut sa folosesti altceva in afara de optinile alea, nu ar mai fi fost facute din start. Tre sa caut sa vad daca pot modifica si asta.

Concluzie: muie cu cacat schimbarii

PS: voi ii intelegeti pe aia care-si pun interfata de iphone la telefon?

5 Responses to “Votati schimbarea!!!!!”

  1. vave said

    Eu trăiesc prea în lumea a treia cu XP-ul meu, cu vechea versiune de la mozilla, telefonul nici nu-l mai amintesc. Aşa măcar, în lumea mea, se pare că sunt mai puţini nervi.😛

  2. credal said

    pe nokia ala de zici ca ti-e blocat iti merge opera pe el😀

  3. veutzu said

    Da’ IMDB-ul, ce simplu era inainte si cat de de cacat e acum, greu de folosit, confuz si enervant… De ce l-au schimbat, de ce?!
    Astia care schimba site-urile si softurile ar trebui batuti in trei schimburi, si numai in coaie.

  4. credal said

    am uitat de ala, o daa, alta tampenie. avand in vedere ca il folosesc des, am gasit cum sa-l setez ca inainte. m-am conectat cu facebook, si am umblat pe la optiuni. da’ nu mai stiu unde si ce.

  5. Cica schimbarile usureaza. Sau ar trebui!

Leave a Reply

 
