Mens infans in corpore adultus

plm

~Mamaliga cu sarmale au miros de papa bun~

Posted by credal on April 14, 2011


kfcInitial am vrut sa scriu despre ideea mea stralucita de afacere, si anume scoala de levitatie. Levitatia e singura salvare in calea cutremurului ce va sa vie, si nu postul. Dar azi o sa scriu despre altceva, ceva ce ma roade demult: lectiile de manca-mi-ar.

In ultimii ani pe toate canalele au aparut tot felul de nutritionijdi si nutritionizde care ne invata despre mancare mai ceva caca rtea cartilor despre cum sa tragi ceasul la roboti… Stati asa un pic ca e tragerea 6/49. O mica paranteza. DOAMNE-AJUTA! Am tinut post mai bine de o luna si am zis ingerasul in fiecare seara, cred ca de data asta iau potul cel mare. Mama, mama, ce de miei o sa mai pun pe frigare de Paste! Si-o sa ma burdusesc de drob! Ah, n-am castigat. Dar nici n-am jucat. Pai da fratilor, ce va mirati? Mare scofala sa joci si sa castigi. Atunci cand nu joci si castigi e mare pizdosenie. Da’ ma bucur ca am dat pe tvr1, ca am vazut pe unii imbracati atat de frumos, incat copilul lui lady gaga facut cu elton john ar fi invidios. Peste astia chiar se simte ca a dat norocul.gay Nu se vede in poza, dar in picioare aveau gumari tot mov de asta terminatoriu

Sa revin la problema nutritiei. Romanul atat de mult a mancat salam de soia pe vremuri incat nu mai stie saracul ce e bine si ce e rau pentru el din punct de vedere nutritional. Si crede ca daca vine unu/una sa le zica, aia e lege. Mai ales cand vine cineva care arata ca dupa o cura la kfc. Bai, maine poimaine o s-o vad pe Laura Andresan cu teza ei de doctorat: “Calitatile curative ale spermei in functie de culoarea pulei”.

Sunt unii care cred ca daca la o felie de carne de porc au inlaturat bucata cu grasime vizibila, au scapat carnea aia de toata grasimea. Sunt unii care cred ca daca toata viata vor manca piept de pui umflat cu testosteron vor trai 120 de ani fara reparatii. Sunt unii care cred ca o bucata de polonez e bun pentru ei fiindca merg la sala si au nevoie de proteine sa faca muschi. Sunt unii care chiar cred cand citesc pe ambalaj paine neagra. Apoi exista aceasta bataie intre uleiuri. Care-i mai sanatos: de masline de capra, de floarea lunii, de samburi de urechelnita? Sa mai aduc oare vorba si de numarul de calorii? De colesterolul bun versus ala rau? Si uite asa o sa vorbesc in editiile viitoare. Daca mi se aproba fondurile europene. Ma gandesc sa-mi fac si biserica, sa vina lumea sa aduca ofrande. Asa cum unii dau bani ca sa aiba loc in rai la loja, asa o sa dea la mine sa fie si mai sanatosi. Si o sa se roage la Sf. Zao Jun.

2 Responses to “~Mamaliga cu sarmale au miros de papa bun~”

  1. vave said

    Aia cu uleiul “light” ai văzut-o?😆

  2. vave said

    P.S. Uaiiiiiiiiii! Acum am văzut ce link ai pus! Vreau să mă rejoc pentru a mia oară!😀

Leave a Reply

 
