Mens infans in corpore adultus

plm

Romanul muncitoriu

Posted by credal on May 11, 2011


La mine cheful la munca e invers proportional cu ora. Cu cat se face mai tarziu cu atat am chef mai putin spre deloc. Pe aceste considerente, cand suna ceasul dimineata am cel mai mare chef de munca. Dar exact atunci. Daca mi s-ar da ceva de facut imediat, dar imediat cum injur ceasul, as avea randament maxim. Dar nu. Nu-mi da nimeni nimic. Tot ce trebuie sa fac e sa ma ridic din pat, sa ma duc la buda sa fac ce am de facut, dupa care sa ma spal, apoi tre sa ma mai si imbrac, desi nu-i vad logica, pe urma bagajul. Bagajul inseamna laptop proprietate personala la pachet intru pisarea in sistemele blocate de muIT care fac ura de rasa. In special rasa torrent.

Dupa ceva timp ajung la serviciu. Inca mai am ramasite de chef. Ceea ce e de bine, inseamna ca n-o sa-mi fie lene sa-mi fac cafeaua. Pe urma cica tre sa ma apuc de lucru. Dar nu pot asa din prima. Ati vazut voi pianisti care sa clapeasca la clape fara incalizre? A, nu-i o comparatie foarte buna, ca astia isi pocnesc degetele. Si eu nu vreau sa fac asa ceva ca am inteles ca, daca practici sportul asta, dai in parkinson. Asa era vorba. Si nu vreau sa ajung la batraneste cand ma duc sa ma pis sa am senzatia ca-mi fac laba. Zic senzatia, ca oricum va fi ca si cum ai scutura sireturile inainte de a le pune la uscat pe sarma. Deci, imi fac incalzirea sa mi se reobisnuiasca degetele cu soarecu’ si tastatura. Mai ales ca urla facebooku’, blogurile, forumurile si alte saituri de senzatie.

Acuma, nu stiu voi dar mie mi se face foame. Acasa n-am mancat ca as manca pe fuga si se bucura ulcerul. Deci mancare. Dar nu ma simt vinovat. Cam pe la ora asta altii merg la pauza de tigara. Care oricum fumeaza la ei in birou, dar sa zicem ca ar merge.

Dupa ce mananc, ca imi place sa mestec mult ca asa e sanatos, se face ora 10. De la 10 la 12 cand vine pauza de masa, mai am 2 ore din care mai pot scoate ceva. Daca in intervlul asta ma impiedic de altii, sau nu pot sa fac ce am de facut ca trebuie sa astept dupa altcineva, sau pur si simplu nu am nimic de facut, ca se mai intampla, adio. Vine pauza de masa, pe care o iau chiar daca nu mi-e foame.

Dupa pauza de masa nu mai are rost sa fac ceva. De abia daca am chef sa ma chinui sa inteleg episoadele din Bundy la care ma uit pe iutiub, daramite sa am chef de munca. Si uite asa chinuit trece ziua de lucru si n-am facut nimic.

Acuma ziceti si voi: nu-i asa ca guvernul e bulangiu la faza asta?

5 Responses to “Romanul muncitoriu”

  1. 665 said

    1. ba e foarte bulangiu guvernul… ca-n bancul cu tziganul ajuns la poarta raiului/iadului si dupa ce i se enumera faptele din timpul vietii (multe dintre ele ilustrate detaliat intr-o cartulie numita Codul Penal) i se decide pedeapsa: reintoarcerea pe pamant pentru o perioada de reabilitare; asta incepe un sir de “mancatiaj” si “traitsar” din care sfpetru retine ca s-ar duce si-n iad, numa inapoi nu; curios, il intreaba care e treaba; asta incepe sa zica: pupatiaj talpile lu matale alea sfinte si aurite, pa timpu la ceausescu, romanu’ muncea, io praduiam ce muncea, mou, o duceam bine; dupa revolutie, romanu’ fura, da’ io praduiam da la ce fura iel, era combinatie, sa moarmama; mai incoace, romanu’ fura da la stat, am vazut ca e bine, am furat si io da la stat, ce? ieream mai fraer? si a fost bine, traitsar cercu luminos dupe freza lu matale da baiat cetit; da’ acuma mou? sa ma puie astia sa munceste? mai bine in iad, sa moara famelia mea!

    2. esti sigur ca nu citeste vreun coleg, vreun sefulet blogu’ tau? nu d-alta, da’ sa vezi bundy de acasa, din pat, cu laptopu pe burta goala, zau ca nu-i combinatie😛

  2. credal said

    tare ala cu tiganul
    si nu cred, ca nu dau link la colegi, sefi. ai dat tu?😀

  3. 665 said

    Daca-mi faci cunostinta, as fi incantat.😀

  4. Proletari din toate tarile, urniti-va…

  5. veutzu said

    “Si uite asa chinuit” – :))
    Cu cata obida ai zis :))

Leave a Reply

 
