Mens infans in corpore adultus

plm

Firefox 4 suge, se pregateste Windows

Posted by credal on June 1, 2011


Trebuia sa ma intorc la asta. Am facut un desen intr-un post despre diferenta dintre firefox 3 si firefox 4, in care ma luam de interfata. Am zis totusi, pana spun altceva despre el, sa-l folosesc o perioada, sa nu dau concluzii fara sa-i fi facut rodajul. Mozillosii se laudau ca firefox 4 e mai rapid. Este mai rapid fix o pula. La fel de greu imi incarca taburile cand il deschid. Si ei care schimbasera pozitia “open in new window” cu “open in new tab”, ca vezi doamne, sa fie lumea orientata pe taburi. Apoi, la fel mi se fute si-mi da crash-uri cand mi-e lumea mai draga, si pot sa zic ca urasc la fel de mult acel plugin-container.exe. Deci muie cu cacat.

 

Stire strict confidentiala: Ba omilor, ati auzit de ultimul banc de la Microsoft de te caci pe Bill Gates de ras? Cica: “Windows 8: a new begining”. =))  =)) =)) Mai degraba ar fi un nou inceput daca ar relansa Windows 3. Si ar fi si mai placut, ca mi-e dor de paintbrush.

 

2 Responses to “Firefox 4 suge, se pregateste Windows”

  1. veutzu said

    Ai anticipat corect, ma cac pe Bill Gates de ras :))
    Te cred cu Ff 3 si 4; am 3 si ma futea la cap sa trec la 3,5. Acolo, dezastru, gen boomarkurile nu putau fi exportate (sau asa ceva). M-am pisat pe ei si am revenit la 3.

  2. credal said

    ar fi interesanta o meserie de asta, de vandut kituri vechi pe okazii.ro. io mai am pe ceva cd-uri winamp 3 si nero 5.5😀

Leave a Reply

 
